برگزیده ها
مهلت ثبت نام زائران تا 15آبان می باشد/ زائرین کار‌های ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند

اختصاصی مازندمجلس: با افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح جهت اعزام به کربلا و نجف در ایام اربعین برای تشریح جزئیات بیشتر گفت‌و‌گویی را با علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ترتیب دادیم که در ادامه مطالعه خواهید کرد:

اختصاصی مازندمجلس: یونسی با اشاره به راه اندازی کنسولگری موقت عراق در ساری و برگزاری جلسات متعدد عنوان کرد: کنسولگری موقت مسئولیت صدور ویزا برای زائرین استان مازندران و گلستان را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: طبق آخرین آمار تاکنون 20هزار نفر ثبت نام کردند که برای 8هزار نفر ویزا صادر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص آمادگی مرز های کشور برای اعزام زائرین گفت: اعزام زوار از مرز مهران انجام خواهد شد و همچنین بازگشت زائران نیز از همین مرز انجام خواهد گرفت. تمامی استان ها دخیل در این امر آمادگی کامل دارند.

یونسی در ادامه گفت: مهلت ثبت نام زائران تا 15آبان می باشد. اعزام زائرین نیز از 15تا18آبان انجام خواهد گرفت. برای استان مازندران 30هزار نفر سهمیه در نظر گرفته شده است ولی پیش‌بینی می‌شود آمار ثبت نام کنندگان همانند سال گذشته بیشتر شود.

وی با بیان اینکه تا به حال 7پرواز برای انتقال زائرین به فرودگاه بغداد و نجف پیگیری و نهایی شده است عنوان کرد: زائرین زودتر ثبت نام کنند و کار ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند.

یونسی در پایان طی توصیه ای به زائران گفت: به زوار گرامی توصیه می کنم از وسایل شخصی و مخصوصا گذرنامه خود مراقبت کنند. همچنین بر روی گذرنامه شماره تلفن، مکان استقرار  و شماره تلفن مکان استقرار خود را یادداشت کنند

مهلت ثبت نام زائران تا 15آبان می باشد/ زائرین کار‌های ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفت‌وگو با خبرنگار مازندمجلس عنوان کرد؛