برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بررسی طرح مالیات بر مواد دخانی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،ابراهیم گلمکانی گفت: ایران کمترین میزان مالیات بر مواد دخانی مثل سیگار را دارد و تصویب این طرح به افزایش سلامت و کاهش مصرف مواد دخانی کمک می‌کند.

معاون وزیر بهداشت همچنین در خصوص بکارگیری اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: هر سال در دو نوبت شهریور و اسفند، فراخوان جذب هیات علمی متناسب با نیاز‌ها و فرصت‌های خالی هر دانشگاه داده می‌شود.

گلمکانی افزود: برای بکارگیری نیروی انسانی نیاز به مجوز سازمان مدیریت داریم و تلاش می‌کنیم تا پایان سال برای استخدام نیروی جدید مجوز بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی شاغل در دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در قالب آزمون انجام خواهد شد البته در آزمون اخیر هم امتیاز ویژه‌ای برای این نیرو‌ها قائل شدیم تا نسبت به نیرو‌های جدید اولویت داشته باشند.

معاون وزیر بهداشت همچنین از تقسیم بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ۱۰ منطقه با هدف ماموریت گرا شدن دانشگاه‌ها خبر داد.

وی گفت: در این طرح ماموریت‌های ویژه و مشترکی برای هر منطقه ترسیم شده است تا به مرجع علمی تبدیل شوند.

گلمکانی برای معرفی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به این شهر سفر کرده است.

 

گلمکانی پزشکی دانشگاه‌های دخانی نیروی نیرو‌های منطقه آزمون دانشگاه تبدیل بکارگیری مالیات میزان معاون بهداشت همچنین