برگزیده ها
ساخت ۲۰هزار واحد مسکونی برای اقشار آسیب‌پذیر در سال جاری

مازندمجلس: کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن تفاهم نامه ای را برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در سال جاری برای خانواده های نیازمند امضا کردند.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، این تفاهم نامه دقایقی قبل با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن و سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی امضا شد.

براساس این تفاهم نامه طرفین در مدت یک سال متعهد به احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش این کمیته و همچنین بهسازی و نوسازی مسکن روستایی براساس جدول ارائه شده از سوی کمیته امداد خواهند شد.

پرویز فتاح در این نشست با بیان اینکه بر سر تفاهم نامه ۲۰ هزار واحد از سوی نهاد ساخته و به نیازمندان واگذار می شود گفت: ۲۵۰۰ واحد مسکونی از این ۲۰ هزار دستگاه به صورت تسهیلات بلاعوض ساخته خواهد شد که ۵ میلیارد تومان آن را کمیته امداد و ۵ میلیارد دیگر را بنیاد مسکن تأمین می کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی افزود: همچنین در بخش مسکن روستایی نیز ۶ میلیارد تومان به صورت بلاعوض هزینه می شود که این میزان نیز به صورت تساوی بین دو دستگاه تقسیم شده است.

وی تصریح کرد: هدف کمیته امداد، ساخت و احداث واحد مسکونی به عنوان یکی از مهمترین نیازهای خانواده های کم درآمد بوده و علیرغم تنگنای مالی این دستگاه به ساخت مسکن برای نیازمندان ادامه می دهیم به همین منظور علاوه بر احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در سال جاری، تعداد بیشتری واحد در سال آینده احداث خواهیم کرد و این تفاهم نامه بین بنیاد مسکن و کمیته امداد ادامه خواهد داشت به خصوص اینکه بنیاد مسکن سابقه مثبتی در بخش مسکن روستایی دارد.

کمیته امداد تفاهم مسکو مسکونی بنیاد احداث روستایی میلیارد نیازمندان دستگاه ادامه بلاعوض تومان همچنین خمینی براساس اینکه ساخته