برگزیده ها
یک مقام مسئول: همکاری با بخش خصوصی رمز اثربخشی آموزش های فنی و حرفه ای است

مازندمجلس: تهران - ایرنا- رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، همکاری گسترده با بخش خصوصی را رمز اثربخشی آموزش های فنی و حرفه ای عنوان کرد.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمدامین سازگارنژاد» روز سه شنبه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی با گروه اقتصادی گلستان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را پلی دانست که دنیای دانش را به دنیای کار وصل متصل می کند، گفت: صنایع بزرگ جهان که مسیر توسعه را طی کرده اند، در کنار خود نهاد آموزش را به عنوان پیش نیاز توسعه، رشد و بهره وری داشته اند.
وی افزود: با هم افزایی بوجود آمده و بهره گیری از تجارب مجموعه اقتصادی گلستان و بیش از نیم قرن تجارب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شاهد اتفاق خوبی برای همکاری بیشتر باشیم.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، انتقال تکنولوژی آموزشی به کشور و پیوست آموزشی واردات را ضروری عنوان کرد .
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: توسعه منابع انسانی با کمک شرکای اقتصادی ممکن خواهد بود و همت، هم افزایی، اراده و تدبیر از هزینه مهمتر است.
سازگارنژاد رمز موفقیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای را تحقق رسالت این سازمان و همکاری گسترده با بخش خصوصی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که امضای این تفاهم نامه آغازی برای زندگی متعالی تر در حوزه توسعه منابع انسانی و شروعی برای کار پرخیر و برکت باشد.
تفاهم نامه همکاری آموزشی میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و گروه اقتصادی گلستان در راستای تقویت تولید ملی و با توجه به تغییر رویکرد این سازمان به سوی ارایه آموزش سفارش محور به امضای «محمدامین سازگارنژاد» رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سیدعلی گرامی مدیرعامل گروه اقتصادی گلستان رسید.
برنامه‌ریزی و اجرای دوره های آموزشی با هدف آموزش کارکنان گروه اقتصادی گلستان (GBG) در رشته های مدیریت مالی بازرگانی و رشته های اتومکانیک و ماشین آلات راه سازی و معدنی مطابق با استانداردهای مهارتی و براساس ضوابط و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه ای و همچنین تبادل دانش فنی و افزایش توان علمی، فنی و تجربی مربیان این سازمان، کارشناسان و متخصصان فعال در صنایع مرتبط از جمله زمینه های همکاری دو مجموعه در راستای اجرای این تفاهم نامه است.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام **9123*1070* 6075* خبرنگار: زهره دریغ گفتار** انتشار: زهرا هجینی نژاد

اقتصاد

تعاون

سازمان آموزش فني و حرفه اي

تفاهم نامه همكاري آموزشي با گروه اقتصادي گلستان

آموزش اقتصادی همکاری گلستان تفاهم آموزشی توسعه عنوان امضای سازگارنژاد اجرای مجموعه راستای انسانی منابع تجارب تعاون دنیای خبرنگار خصوصی ایرنا محمدامین افزود صنایع افزایی