برگزیده ها
اعلام برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب استان خراسان شمالی/ حمایت از7 کتابفروشی در بجنورد
مازندمجلس: اعلام برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب استان خراسان شمالی/ حمایت از7 کتابفروشی در بجنورد به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران،معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان خراسان با هدف حمایت از کتابفروشی‌ها این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده‌اند تا با بن‌کارت‌هایی که از نمایشگاه‌ کتاب تهیه می‌کنند از کتابفروشی‌ها نیز کتاب خریداری کنند؛ بن‌کارت‌هایی که تا دو هفته بعد از نمایشگاه اعتبار دارند.

کتابفروشی نوید، بوستان کاغذ، گوتنبرگ،  اندیشه سبز، حافظ، فروغ و حاتمی در این دوره حمایت شده‌اند و استفاده از بن‌کارت‌ها در این کتاب‌فروشی‌ها مقدور است.

مطابق با این گزارش برنامه‌های جنبی این دوره نیز از چهارشنبه 3  تا  دو‌شنبه 8 آبان‌ماه برگزار می‌‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تصویر‌سازی کتاب کودک، کارگاه داستان‌نویسی خلاق، کارگاه آموزشی چگونه نوشتن، نشست تخصصی فیلنامه‌نویسی،  معیار‌های انتخاب کتاب برای کودکان، نشست آموزشی  کتابداران و مسئولین کتابخانه‌ها،  رونمایی از کتاب «دیوان رضوان» و «سلامت اداری» برای سازمان‌ها، مشاعره با موضوع آئینی در سه نخست برگزار می‌شود.
 
 توسعه کتابخوانی مدارس و رونمایی از کتب فرهنگیان، رژیم مصرف رسانه و ادبیات طنز و جشن امضا کتاب «آبنبات بسته‌ای»  نشست تخصصی با موضوع هنر برای کودکان و شب شعر آئینی با حضور عبدالجبار کاکایی از دیگر برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه استان خراسان شمالی است.
برنامه‌های فرهنگی حمایت نمایشگاه‌های استان خراسان نمایشگاه کارگاه تخصصی کودکان آئینی موضوع برگزار کتابفروشی‌ها کتابفروشی گزارش موسسه شمالی بن‌کارت‌هایی