برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - ایرنا نوشت: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی با سرمایه اسلام به قدرت تبدیل شد و به فضل الهی در منطقه و جهان تحول ایجاد کرده، بطوری که بزرگترین قدرت‎ها مقابل انقلاب اسلامی ایران زانو زده‎اند.

مازندمجلس:سردار سیدمسعود جزایری در اجلاس سراسری هیات رئیسه مجامع بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در مشهد افزود: بین قدرت و سرمایه تفاوت وجود دارد زیرا سرمایه مانند اندوخته در بانک است که از آن استفاده نمی شود اما اگر همین سرمایه وارد بازار کار شود ممکن است به قدرت تبدیل شود.

وی ادامه داد: برای قدرتمند شدن نیازمند استفاده مناسب از سرمایه ها هستیم. همه قدرتها برای مقابله با تهدیدها و ارتقای خود نیازمند استحکام درونی نظام خود هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش بسیج اصناف در جهت استحکام درونی نظام به لحاظ دامنه فراگیری این قشر بسیجی در کشور بسیار مهم است و باید بدانیم بسیج و دیگر نهادها چه نقش و وظایفی در استحکام سازی درونی نظام دارند.

وی افزود: اگر از ظرفیت های کشور استفاده شود و ارزشها و اهداف حیاتی حفظ، توسعه و تعمیق پیدا کنند و قدرت درونی را مستحکم کنیم هیچ ترسی از تهدیدهای خارجی نخواهیم داشت.

سردار جزایری ادامه داد: امروز بیش از پیش به استحکام سازی درونی نیاز داریم. باید مصون سازی اقتصاد، معیشت و تولید را در دستور کار قرار دهیم و این کار نیاز به انجام کارهای راهبردی دارد. بسیج اصناف و دیگر اقشار بسیج با 2 رویکرد تاکتیکی و راهبردی می توانند در جهت ارتقای امنیت و قدرت ملی نقش بازی کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی رسالت بزرگتری بر عهده دارد و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است. با توجه به این گستردگی و عمق، بسیج باید نقش و کارکرد موثرتری بر عهده بگیرد و حیف است که این انقلاب و با این گستردگی وظایف دچار مشکلات اقتصادی باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: نعره کشیدنهای آمریکا از روی قدرت نیست بلکه از استیصال می باشد. نظام جمهوری اسلامی ایران همواره دشمنان خود را دارد لذا باید با قدرتمند شدن هر چه بیشتر مراقبت دائمی در محافظت از آن داشته باشیم.

نیازمند بیداری اقتصادی هستیم

رئیس بسیج اصناف کشور نیز در این نشست گفت: اقتصاد مقاومتی باید مردمی شود و در این راه نیازمند بیداری اقتصادی هستیم زیرا تا اجناس خارجی وارد بازار های کشور شود و شهروندان هم آنها را بخرند هیچ اتفاقی در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی رخ نمی دهد.

غلامرضا حسن پور افزود: مدافع سرمایه گذاری سالم خارجی در کشور هستیم. با فتنه اقتصادی، رانت، فرار مالیاتی، فساد، قراردادهای ناسالم و نفوذ اقتصادی باید مقابله کرد زیرا مانع محقق شدن اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور می شوند.

اجلاس سراسری هیات رئیسه مجامع بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با حضور 200 نفر از روسای مجامع این قشر از بسیج تا فردا در مشهد ادامه دارد.

27212

سرمایه اصناف اقتصادی درونی افزود نیازمند هستیم استحکام اقتصاد اسلامی خارجی سردار جمهوری ادامه استفاده مقاومتی جزایری مجامع نیروهای بیداری توسعه راهبردی انقلاب دفاعی گستردگی مقابله سراسری رئیسه اجلاس استیصال آمریکا بازاریان بازار فرهنگی معاون ارتقای قدرتمند تبلیغات