برگزیده ها
کتاب بهترین ابزار معرفت‌شناسی است
مازندمجلس: کتاب بهترین ابزار معرفت‌شناسی است به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی صبح امروز(سوم آبان‌ماه) با حضور حجت‌الاسلام یعقوبی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، صالحی استاندار خراسان شمالی، حجت‌الاسلام انصاری، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.
 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: به‌عنوان بهترین ابزار معرفت‌شناسی باید در دسترس عموم مردم قرار گیرد تا بتوان از این طریق سهم کتاب‌خوانی در کشور را با آشنایی مردم با کتاب افزایش داد.
 
وی ادامه داد: سهم کشور در تولید کتاب و علاقه به نوشتن زیاد است اما در حوزه کتاب‌خوانی علاقه‌مند کم است. در زمینه تولید کتاب سرمایه کم نداریم و تعداد زیادی از اهالی فکر و ادب علاقه‌مند به نوشتن هستند که باید در زمینه رشد و توسعه کتاب‌خوانی تلاش کنیم.
 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران افزود: برای تحقق این امر باید اهالی علم و فرهنگ و کسانی که توانایی دست به قلم شدن دارند همت کنند و متولیان فرهنگی هم زمینه فعالیت را برای اهالی قلم فراهم کنند. تسهیل در چاپ کتاب و حمایت از ناشران از دیگر اقداماتی است که زمینه برای توسعه و رشد فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه را فراهم می‌کند.
 
حجت‌الاسلام انصاری در ادامه گفت: کتاب‌خوانی باید از سنین کودکی در فرزندان نهادینه شود و آن‌ها را با مطالعه آشنا کنیم. کتاب در نظام جمهوری اسلامی باید موردتوجه قرار گیرد. چراکه در عصر حاضر هجمه‌های فرهنگی خانمان‌سوز دشمنان درصدد آسیب زدن به فرهنگ کشور ما است. این امر می‌‌تواند ما را مصون کند.

دهمین نمایشگاه کتاب استان خراسان شمالی از 3 تا 8 آبان‌ماه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.
فرهنگ کتاب‌خوانی اسلامی خراسان ارشاد شمالی زمینه نمایشگاه اهالی استان فرهنگی علاقه‌مند توسعه فراهم  مشاور نوشتن تولید ادامه انصاری معرفت‌شناسی ابزار بهترین مراسم افتتاح حجت‌الاسلام آبان‌ماه دهمین ایثارگران