برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت دانشگاه صنعتی امیر کیبر و مرکز مالی ایران با هدف توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، تفاهم نامه توسعه فعالیت های علمی و آموزشی میان علی نقوی مدیر عامل مرکز مالی ایران و اکبر اصفهانی پور رئیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر منعقد شد.

هدف از امضا این تفاهم نامه، ایجاد زمینه‌های مناسب برای همکاری بیشتر طرف‌های تفاهم نامه در حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی با استفاده از تمامی امکانات طرف‌های تفاهم نامه اعم از توانمندی‌های علمی، منابع انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص است.

این تفاهم نامه در دو محور اصلی آموزش و پژوهش منعقد شده است.

در محور آموزشی اولویت‌هایی مانند طراحی، برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت عمومی و تخصصی در حوزه بازار‌های مالی در داخل و خارج از کشور، طراحی، برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های Mini MBA ،BBA و DBA به صورت مشترک، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های آموزش مرتبط با بازار مالی، طراحی دوره‌های رسمی دانشگاهی مرتبط با بازار مالی به صورت مشترک، نیازسنجی آموزش‌های علمی و کاربردی و همکاری در برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون‌های حرفه‌ای بین المللی است.

در حوزه پژوهشی نیز مواردی مانند همکاری در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی و تخصصی در حوزه بازار‌های مالی، همکاری در برگزاری نشست‌های تخصصی بازار مالی، ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی از توانمندی‌های علمی و پژوهشی در عرصه بازار‌های پولی و مالی، بکارگیری ظرفیت‌های دانشکده به منظور پاسخگویی به نیازمندی‌های پژوهشی و مطالبات علمی – آموزشی حال و آینده مرکز، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان دانشگاه در قالب پایان نامه‌های با موضوعات مرتبط از سوی مرکز در این قرارداد پیگیری خواهد شد.

همچنین در این قرارداد موضوعاتی مانند همکاری مرکز در معرفی مدیران ارشد بازار سرمایه در قالب مدرس مدعو و استادان مشاور پایان نامه‌های دانشگاه که توسط مرکز به دانشگاه معرفی می‌شوند، همکاری در شناسایی، تعریف و انجام طرح‌های تحقیقاتی در حوزه بازار‌های مالی، همکاری در حوزه داده‌های تحقیقاتی، فراهم کردن تمهیدات و ساز و کار لازم برای انجام بازدید‌های علمی طرفین از مراکز و واحد‌های تابعه و همکاری در زمینه ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی مورد نیاز پیگیری می‌شود.

مدت اجرای این تفاهم نامه ۲ سال است و با توافق طرف‌های تفاهم نامه قابل تمدید خواهد بود.

 

همکاری تفاهم برگزاری دانشگاه آموزشی پژوهشی بازار‌های دوره‌های بازار نامه‌های پایان مرتبط تخصصی طراحی مانند طرف‌های تحقیقاتی دانشکده امیرکبیر قرارداد پیگیری نشست‌های معرفی ایجاد آموزش برنامه توانمندی‌های مناسب مشترک منعقد