برگزیده ها
مجلس از تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع حمایت می‌کند

مازندمجلس: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از اقدام وزارت کشور در تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع حمایت می‌کند.

مازندمجلس: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از اقدام وزارت کشور در تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا،‌ محمدرضا بادامچی با اشاره به دستور وزیر کشور برای تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع در وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور اظهار داشت: قطعا این اقدام وزارت کشور در تحقق حقوق شهروندی مردم تاثیرگذار است. این اقدام پاسخی به مطالبات روشن و قانونی مردم از دستگاه‌های اجرایی است که  به خاطر اینکه بعضی از دولت‌ها اعتقادی به این حقوق نداشتند، تا حالا بر زمین مانده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام وزارت کشور در راستای تحقق حقوق شهروندی است. دولت بنا دارد حقوق شهروندی مردم را پی گیری و اجرا کند و مجلس شورای اسلامی هم بنا دارد از دولت حمایت کند. منشور حقوق شهروندی هم براساس حقوق ملی مردم، قانون اساسی و سیاست های کلی نظام تهیه شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: چند روز پیش هم نمایندگان مجلس پی گیر بودند تا فراکسیون حمایت از حقوق شهروندی را تشکیل دهند تا مطالبات جامعه که  در سیاست های کلی برنامه ششم هم دیده شده را پیگیری کنند.

 

شهروندی وزارت اقدام حمایت تشکیل ارباب تکریم مطالبات سیاست فراکسیون می‌کند بادامچی شورای اسلامی