برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ مسئولی حق ندارد از تحریم‌ها و تهدیدها بترسد، و نباید در مقابل دشمنان و مستکبران کوتاه بیاید، باید همیشه در مسیر الهی قدم برداشته و به خداوند امیدوار باشیم.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام و‌المسلمین کاظم صدیقی در همایش سه ساله‌های حسینی شهرستان شهریار که عصر امروز در مصلی این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) اظهار داشت: اگر دل خود را آئینه کنیم تمام صفات الهی در دل ما انعکاس پیدا می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ایجاد زمینه آغاز زندگی برای جوانان یک حسنه است تصریح کرد: مسئولی که جغرافیایی را از لحاظ اقتصادی احیا کند و زمانی که روحانی با کفایتی با سخنرانی و تعلیمات خود از لحاظ فرهنگی مجموعه‌ای را که با خلل روبه‌رو شده و فرهنگی که مرده و معنویتی که پایمال شده بود را احیاء کند حسنه است و این مهم آسمان و زمین را شاد می‌کند.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همدلی و هماهنگی مسئولان و علما در منطقه بسیار خوب است؛ چراکه اگر جایی دیدید که همدلی نیست آنجا مشکلات بسیاری به وجود می‌آید؛ برخی که به دنبال دوقطبی کردن کشور هستند، می‌خواهند به همدلی و یکدستی جامعه آسیب بزنند.

وی با بیان اینکه خداوند هر که را آفریده روزی‌اش را داده است گفت: هیچ مسئولی حق ندارد که از تحریم‌ها و تهدیدها بترسد و در مقابل دشمنان و مستکبران کوتاه بیاید، بی‌تدبیری و گناه کبیره است که در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و باید همیشه در مسیر الهی قدم برداریم و به خداوند امیدوار باشیم، چراکه خداوند دنیا را برای خدمت به ما خلق کرده است تا با آن رشد پیدا کنیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مسئولان باید خادم مردم باشند و دنبال خدمت باشند نه اینکه به دنبال ریاست باشند؛ چراکه خداوند خدمتگزاران را دوست دارد. برخی مسیر الهی را می‌بندند و به دنبال استکبار می‌روند؛ چرا باید دست نیاز را به سوی کسی دراز کنیم که غیر خداوند است؛ این موجب می‌شود که عزت و استقلال از بین برود؛ در حالی که باید به خداوند ایمان داشته باشیم که خداوند برای ما را کافی است.

وی ضمن اشاره به حمایت از همنوعان خاطرنشان کرد: جوانان نباید به دنبال پشت میزنشینی باشند، به خاطر خداوند دنبال کار باشید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را با قدرت انجام دهید؛ وقتی در مسیر الهی قدم برداشته شود در کارها گشایش ایجا می‌شود.

29212

خداوند دنبال باشند تهران همدلی اینکه چراکه مسئولی جوانان کوتاه مقابل مسئولان باشیم فرهنگی صدیقی تحریم‌ها ندارد بترسد نباید شهرستان میزنشینی می‌کند