برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس ستاد سابق ارتش آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی 24 از نمایندگان کنگره آمریکا خواست تا از توافق هسته ای با ایران خارج نشوند.

مازندمجلس:
مایک مولن در گفت و گو با مارک پرلمن مجری شبکه فرانس 24 گفت: درباره موضوع توافق هسته ای با ایران و راهبرد جدید آمریکا در این خصوص باید بگویم که حفظ برجام ضروری است. این توافقنامه باید حفظ شود. من از نمایندگان کنگره می خواهم که از آن خارج نشوند. حتی از آنها می خواهم تحریم های جدیدی علیه ایران تصویب نکنند چرا که بازخورد خوبی نخواهد داشت. 
وی ادامه داد: قبول دارم که این توافقنامه دارای اشکالاتی است اما تا این لحظه ایران از همه جهات پیرو آن بوده و به آن متعهد بوده است. مولن همچنین درباره تنش لفظی میان واشنگتن و پیونگ یانگ نیز گفت: احتمال جنگ در شبه جزیره کره همچنان به قوت خود باقیست. در بیست سال گذشته تا کنون من هیچگاه تا به این اندازه نگران درگیری نظامی میان آمریکا و کره شمالی نبوده ام. این یک احتمال واقعی است و می تواند بسیار خطرناک باشد. رئیس سابق ستاد کل ارتش آمریکا گفت: بیش از هر چیز من نگران بسته شدن راه های دیپلماتیک میان واشنگتن و پیونگ یانگ هستم. در حال حاضر این مسیرها بیش از پیش در حال بسته شدن هستند. متاسفانه باید بگویم اگر ما در ماه های آینده شاهد حرکت مثبتی از جانب پکن نباشیم، شاهد درگیری نظامی میان آمریکا و کره شمالی خواهیم بود. مایکل(مایک) مولن دریاسالار بازنشسته، از سال 2007 تا سال 2011 رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا بود.
آمریکا احتمال نگران درگیری شمالی نظامی پیونگ واشنگتن برجام درباره بگویم توافقنامه خواهم