برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - نامه نیوز نوشت:حمید بقایی که چند روز پیش برای حضور در دومین جلسه رسیدگی به پرونده‌اش در دادگاه ویژه کارکنان دولت مستقر در ساختمان شماره ۲ قوه قضاییه حاضر شده بود، پیش از ورود و در بیرون از ساختمان دادگاه، تهدید به افشاگری کرد.

مازندمجلس:قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده مجلس در اینباره اظهار داشت : مهم‌ترین مسئله را اطرافیان آقای احمدی‌نژاد بیان کرده‌اند؛ ایشان می‌خواهد همیشه مطرح باشد و هر طرف صدایی از وی بلند باشد. احمدی‌نژاد چیزی برای از دست‌دادن ندارد و خود را برای دیده‌شدن، به آب و آتش خواهد زد. احمدی‌نژاد غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان محاسبات دقیقی برای رفتار او انجام داد.

وی افزود: آقای بقایی، احمدی‌نژاد و بقیه دوستان‌شان هرچه داشتند و هرچه می‌توانستند، گفته‌اند؛ بعید می‌دانم موضوع پنهان و جدیدی وجود داشته باشد که نیاز به افشاگری داشته‌باشد. این یک بابی است که برخی از افرادی که خود را در حال باخت می‌بینند، از این قبیل صحبت‌ها انجام می‌دهند. پس این دلیل نمی‌شود که ما گمان کنیم موضوع مهم و پنهان شده‌ای دارند که بخواهند افشا کنند.

این چهره سیاسی اصلاح‌طلب افزود: هر چیز غیرعادی، تند، غیرمتعادل و بی‌منطق، راه بی‌ثمری است و بار کج به منزل نمی‌رسد. من فکر نمی‌کنم کارهای‌شان نتیجه بدهد و مانند مردابی است که هرچه بیش‌تر دست و پا بزند، بیش‌تر غرق می‌شوند. احمدی‌نژاد یک پدیده خاص است! این نوع افراد را نمی‌توان تحلیل و بررسی کرد.

حاشیه‌سازی برای کشور نکنند

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده محلات هم می گوید: آقای احمدی‌نژاد بایستی مراقب باشد. پوست خربزه زیر پای ایشان نیندازند تا زمین بخورد. او از اطرافیانش ضربه‌های جدی خورده است. دفاع از کسی که قوه‌ قضائیه او را احضار کرده است؛ به معنای سدکردن اجرای عدالت است که این موضوع نه به مصلحت خودشان است نه به مصلحت کشور. او به برکت نظر مردم ولایت‌مدار، دو دور رئیس‌جمهور شده است؛ نبایستی به نردبانی که از آن بالا رفته، لگد بزند و فراموش‌کار باشد. به صراحت می‌گویم، بزرگ‌ترهایی بوده‌اند که خطا کرده‌اند و ملت، مسیرشان را از آنان جدا کرده‌اند. ملت ما نشان داده‌اند، ملتی نیستند که عقد اخوت تا پایان با کسی بسته باشند. مادامی که مسئولین در مسیر اسلام و انقلاب و رهبری باشند، ملت حامی آنان هستند.

وی افزود: اندکی غفلت موجب می‌شود که مردم از او زاویه بگیرند. ملت ما، هوشیار و بیدار هستند و مسائل را درست رصد می‌کنند و تحلیل درستی هم دارند. نبایستی فهم ملت را دست کم گرفت. حالا اگر عده‌ای دچار توهم بشوند، ملت سفره خود را از آنها جدا خواهد کرد. فکر می‌کنم این افراد دچار خطای در تحلیل شده‌اند یا دچار توهم خودبزرگ‌بینی شده‌اند. تصورشان این است که ملت پشت سرشان هستند و هرکاری بخواهند انجام دهند، ملت هم بدون چون و چرا تبعیت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: ثبت‌نام احمدی نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری علی‌رغم نهی صریح رهبری، چه معنایی داشت؟ ایشان بایستی تمکین می‌کرد؛ این دست موضوعات پذیرفتنی نیست و با هیچ منطقی نمی‌توان آن‌را تحلیل کرد. قطعاً خبط بزرگی انجام داده‌اند.

سلیمی افزود: اجازه بدهیم مردم آرامش داشته باشند. در شرایطی که کشور نیاز به آرامش برای مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا دارد، در وضعیتی که برجام را آمریکا نقض کرده است، حواس‌ها را پرت نکنند. بگذراند مردم با دشمنی که دنبال زیاده‌خواهی و تحمیل مذاکرات جدید است دست و پنجه نرم کند؛ اجازه ندهیم دشمن زیاده خواهی کند. حاشیه‌سازی برای کشور نکنند.

2929

 

احمدی‌نژاد تحلیل افزود باشند نکنند نمی‌توان موضوع رهبری نماینده داده‌اند آمریکا شده‌اند آرامش اجازه کرده‌اند زیاده‌خواهی مصلحت بیش‌تر بخواهند دارند افراد حاشیه‌سازی پنهان بایستی سلیمی نبایستی