برگزیده ها
کدامیک از نمایندگان مازندران از اصفهان کاندیدا خواهند شد؟/ به راستی نمایندگان مازندران وکیل مردم کدام استان‌اند؟

اختصاصی مازندمجلس: برخی از نمایندگان مازندران بی آنکه دقت نظری نسبت به خواسته افکار عمومی استان و وکلای خود داشته باشند و بر تصمیم گذشته خود در معرفی گزینه‌های بومی تاکید ورزند تن به استاندار اصفهانی داده‌اند، جالب اینجاست تجربه استانداران اصفهانی در مازندران نیز تجربه موفقی نبوده است

اختصاصی مازندمجلس: برخی از نمایندگان مازندران بی آنکه دقت نظری نسبت به خواسته افکار عمومی استان و وکلای خود داشته باشند و بر تصمیم گذشته خود در معرفی گزینه‌های بومی تاکید ورزند تن به استاندار اصفهانی داده‌اند، جالب اینجاست تجربه استانداران اصفهانی در مازندران نیز تجربه موفقی نبوده است.

 

مهاجر پذیری مازندران در حوزه مدیریت نتها سبب توسعه استان نخواهد شد بلکه به پرورش نیروهای غیربومی کمک خواهد کرد و عملا مازندران را به اردوی تمیرینی و ازمایشگاه مدیران غیربومی بدل خواهد کرد. از این منظر چندان عجیب نخواهد بود که مازندران در دولت‌های آینده نیز کرسی‌ای در سطوح ملی نداشته باشد زیرا در مقطعی که نمایندگان استان باید سنگ جوانان مازندران را به سینه میزدند، سینه چاک مدیران غیر بومی و مخصوصا اصفهانی شده‌اند به نظر می‌رسد استان اصفهان ۲۵ نماینده مجلس دارد که ۶ نفر آنان مازندرانی‌اند.

 

پرسشی که مطرح است این است که در انتخابات پیش روی مجلس، کدام یک از نمایندگان فعلی مازندران از حوزه انتخابیه اصفهان کاندیدا خواهند شد؟

 

چراکه به نظر می‌رسد اینان در افکار عمومی از  وکالت مردم حوزه انتخابیه خود عزل شده و وکالت مردم اصفهان را پذیرفته‌اند.

کدامیک از نمایندگان مازندران از اصفهان کاندیدا خواهند شد؟/ به راستی نمایندگان مازندران وکیل مردم کدام استان‌اند؟