برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از آماده باش کاملا آتش نشان‌ها برای تامین امنیت دربی پایتخت خبرداد.

مازندمجلس:

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: در شرایطی که امروز شاهد برپایی هشتاد و پنجمین دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس هستیم، تامین امنیت این دیدار به نیرو‌های آتش نشان سپرده شده است.


وی افزود: نیرو‌های ١٣٠ ایستگاه سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل بوده و به طور ویژه نیز تامین امنیت بازی برعهده نیرو‌های ایستگاه شماره ٢٠ سازمان است.


سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص زمان استقرار آتش نشان‌ها در استادیوم آزادی و اطراف ورزشگاه تصریح کرد: ٦٠ آتش نشان به همراه ١٣ خودرو سبک و سنگین و ٥ موتورسیکلت از ساعت ١٣ امروز در اطراف ورزشگاه آزادی و داخل استادیوم مستقر خواهند شد.


ملکی تاکید کرد: نیرو‌های آتش نشان تا پایان مسابقه در ورزشگاه حضور داشته و پس از تخلیه کامل استادیوم، عملیات آن‌ها به اتمام می‌رسد.


وی خواستار همکاری تماشاگران دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با نیرو‌های امدادی شد و خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که تماشاگران دربی پایتخت همکاری لازم را با نیرو‌های امدادی داشته و در صورت بروز حوادث احتمالی موضوع را در کمترین زمان ممکن به نیرو‌های امدادی اطلاع دهند.


نیرو‌های دیدار ورزشگاه استادیوم امدادی تامین امنیت اطراف آزادی تماشاگران همکاری آماده امروز پایتخت استقلال پرسپولیس ایستگاه نشان‌ها نشانی