برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد که آمادگی کامل انتظامی به منظور تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین وجود دارد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، منوچهر امان اللهی در جلسه قرارگاه اربعین که با حضور سردار "لطفعلی پاکباز" فرمانده مرزبانی استان و روسای پلیس‌های تخصصی در مرز خسروی برگزار شد، اظهارداشت: تجهیزات و امکانات لازم به منظور برقراری نظم و امنیت در مرز خسروی فراهم شده است.


وی افزود: علاوه بر این کارکنان انتظامی استان نیز در تمامی رده‌ها در آماده باش هستند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: ماموران پلیس راه به منظور تسهیل در تردد‌ها آمادگی کامل دارند و در زمان‌هایی که نیاز باشد محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌کنند.


سردار امان اللهی با بیان اینکه ماموران انتظامی سطح استان و یگان ویژه نیز به منظور برقراری نظم و امنیت آماده هستند، توضیح داد: برقراری امنیت و نظم بهترین هدیه ماموران نیروی انتظامی به زائران سید و سالار شهدا است.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: باتوجه به بازگشایی مرز خسروی بر روی زائران اربعین حسینی، از مدت‌ها قبل برنامه ریزی‌های مناسب برای تردد ایمن و راحت زائران در استان انجام شده است.


سر دار امان اللهی با تاکید بر اینکه سبزپوشان ناجا در کرمانشاه آماده خدمت به زائران اربعین حسینی هستند، گفت: خدمت به زائران عتبات عالیات افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود.


وی افزود: همچنین پرسنل انتظامی به منظور برقراری امنیت در طول مسیر نیز در آماده باش هستند و پس از آغاز تردد زائران در کنار موکب‌ها و محل‌های توقف زائران مستقر خواهند شد.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب به منظور تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی اشاره کرد و گفت: سازوکار‌های مناسب به منظور تامین گیت‌های تردد ورود و خروج با همکاری اداره کل راه و شهرسازی فراهم شده است.

انتظامی زائران استان منظور فرمانده خسروی برقراری کرمانشاه آماده امنیت اربعین حسینی مناسب اللهی ماموران افزود فراهم آمادگی نیروی اینکه سردار