برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه هیچ احساس مسئولیتی ‌برای جبران خسارت کشاورزان نمی‌کند.

مازندمجلس: محمدرضا رضایی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر کشاورزی به این شهرستان اظهار داشت: کشاورزی از اولویت‌های اصلی کشور خارج شده در حالی که سرمایه‌گذاری در کشاورزی بازده سریع‌تری نسبت به بخش صنعت دارد و نیاز است که جهاد کشاورزی که از متولیان اصلی است توجه و حمایت بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در  بخش خفر شهرستان جهرم 5 هزار هکتار کشت دیم انجیر وجود دارد گفت: انجیر این منطقه به لحاظ کیفیت از مرغوب‌ترین انجیرهای کشور است اما به دلیل سیل سال گذشته آسیب زیادی به این منطقه وارد شده و چشمه‌ها و قنات‌های زیادی تخریب شده که نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد.
رضایی افزود: با توجه به اینکه بیشتر  باغات بیمه هستند اما بیمه هیچ احساس مسئولیتی ندارد و هزینه بابت جبران خسارت به کشاورزان پرداخت نمی‌کند. 
نماینده مردم جهرم  از پلمب 270 چاه غیرمجاز در شهرستان جهرم خبر داد و بیان کرد: در حوزه نصب کنترهای هوشمند اقدامات خوبی صورت گرفته است اما با توجه به دست کاری شدن آنها در صدد نصب کنترهای جدید هستیم که طراحی آنها به صورت الکترومغناطیسی انجام شود. 
وی با اشاره به بحران آب گفت:  باید به گونه‌ای از کشت روی بیاوریم که میزان مصرف آب آن کم و همراه با تولید بیشتر باشد، امیدوار هستیم که این رویکرد در کشور تقویت و نهادینه شود.
کشاورزی اشاره شهرستان انجیر اینکه منطقه هستیم کنترهای زیادی حمایت احساس خسارت جبران کشاورزان نمی‌کند رضایی مسئولیتی