برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست >| احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام مردم را از بدبختی رهانید اما الان عده‌ای استخوان‌های پوسیده را به دست گرفته‌اند.

مازندمجلس: آیت الله احمد بهشتی  در اولین کنگره ملی بزرگداشت آیت الله ملک حسینی نماینده فقید مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری در تالار دانشگاه یاسوج گفت: روحانیون وظیفه سنگینی بردوش دارند و باید بدانند که وظیفه دارند برای مردم موضوع کهنه پرستی و کورش پرستی را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه باید تاریخ را در دوره پادشاهان گذشته بویژه شاهان ساسانی خواند و دید با مردم چگونه رفتار می‌شد، خاطرنشان کرد: اسلام آمد و مردم را از مصیبت‌ها رها کرد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: اسلام مردم را از بدبختی رهانید اما الان عده‌ای استخوان‌های پوسیده را به دست گرفته‌اند.

بهشتی با تاکید براینکه باید تاریخ را خواند و آن را به نحو شایسته برای دیگران تبیین نمود، یادآورشد: باید به مردم گفته شود حکومت شاهنشاهی چه بلایی بر سر ما آورد.

وی با انتقاد از کسانی که بفکر احیاء تاریخ پادشاهان گذشته هستند، تصریح کرد: امروز برخی می‌گویند کورش این بود و داریوش آن بود اما نمی‌دانند که استخوان‌های پوسیده دیگر به درد نمی‌خورد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: بروید و درس خواندن بچه کفاش را در شاهنامه فردوسی بخوانید تا بدانید که حکومت ساسانی چه بوده است.

بهشتی در بخش دیگری از سخنان خود به مکتب ایرانی در دولت‌های نهم و دهم ایران اشاره کرد و اظهارداشت: در تماس تلفنی با آن کسی که شعار مکتب ایرانی را سر می‌داد گفتم که مکتب ایرانی هیچ معنایی ندارد و تلفن را بر ایشان قطع کردم.

وی گفت: در مکتب ایرانی مدنظر آقایان واقعا چه چیزی بود که آنان مطرح می‌کردند درحالیکه اسلام آمده و همه را از اسارت رهایی و درس آزادگی به بشریت داده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله ملک حسینی(ره) با مکاتب انحرافی مقابله می‌کرد و در این راه مجاهدت می‌کرد، یادآورشد: آیت الله ملک حسینی با کمال شجاعت و حریت با هر کج‌روی و انحرافی مبارزه کرد.

بهشتی با برشمردن برخی ویژگی‌های نماینده فقید مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: عدالت از ویژگی بارز مرحوم آیت الله ملک حسینی بود.

29212

خبرگان نماینده رهبری ایرانی حسینی اسلام بهشتی استان تاریخ می‌داد پوسیده استخوان‌های کهگیلویه یادآورشد حکومت می‌کرد انحرافی مرحوم بویراحمد خواند تبیین پرستی دارند اینکه انتقاد ساسانی گذشته پادشاهان وظیفه