برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از بازنشسته شدن ۲۵ هزار نیروی آموزش و پرورش پایتخت طی ۴ سال آینده خبرداد.

مازندمجلس:

عباسعلی باقری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: در رابطه با افزایش آمار معلمان و دبیران بازنشسته مدارس شهر تهران دغدغه‌های جدی مطرح بوده و لازم است در این رابطه تصمیم گیری شود.

وی افزود: بازنشسته شدن نیرو‌ها در شرایطی که افراد جایگزین به تعداد بازنشسته‌ها به سیستم تزریق نمی‌شوند می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با ارائه آماری از تعداد معلمان بازنشسته اظهارکرد: طی ۴ سال آینده، از تعداد ۶۰ هزار نیروی آموزش و پرورش شهر تهران حدود ۲۵ هزار نیرو بازنشسته می‌شوند.

باقری ادامه داد: باید برای جذب نیرو‌های جدید برنامه ریزی شده تا طی سال‌های آینده بتوانیم معلمان با کیفیت را جذب آموزش و پرورش تهران کنیم.

وی با انتقاد از برپایی کلاس‌های درس با تعداد دانش آموزان زیاد خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود ظرفیت مدارس شهر تهران، برخی از کلاس‌ها در بعضی از پایه‌ها با ۴۳ دانش آموز برگزار می‌شود و در این شرایط معلمان قادر نخواهند بود آنطور که باید آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه دهند.

تهران آموزش بازنشسته پرورش تعداد معلمان آینده مدارس آموزان ارائه برپایی نیروی انتقاد کلاس‌های باقری رابطه