برگزیده ها
الگو‌های جناحی پاسخگوی جامعه نیست/ مخالف صددرصد وحدت بین جناح‌ها هستم

مازندمجلس: دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: وحدت بین آحاد ملت همانطور که در اول انقلاب بوده است را مدنظر داریم، نه اینکه وحدت بین جنا‌ح‌ها صورت گیرد و مخالف صددرصد وحدت بین جناح‌ها هستم باید وحدتی برای اعتلای نظام شکل گیرد و هیچ کسی برای خود سهمی قائل نباشد که جناحی بخواهد خود را برنده بداند.

مازندمجلس: دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: وحدت بین آحاد ملت همانطور که در اول انقلاب بوده است را مدنظر داریم، نه اینکه وحدت بین جنا‌ح‌ها صورت گیرد و مخالف صددرصد وحدت بین جناح‌ها هستم باید وحدتی برای اعتلای نظام شکل گیرد و هیچ کسی برای خود سهمی قائل نباشد که جناحی بخواهد خود را برنده بداند.

احمدکریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اینکه آیا جبهه مردمی ظرفیت جذب آرای خاکستری را دارد،‌ گفت: به طور کلی در جمهوری اسلامی باید سازوکار جدیدی را پیش گیریم و دیگر به دفاع از اصولگرایان و یا اصلاح‌طلبان معتقد نیستم لذا قبل از اینکه منافع  اصولگرایان یا اصلاح‌طلبان را برشمریم باید منافع نظام را مد نظر قرا دهیم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد منافع نظام را در دستور کار قرار دهیم دیگر نگاه جناحی معنی ندارد و باید اجماع برای حفظ نظام از تمام شئون آن باشد که همه مسائل داخلی، خارجی، نظامی و اقتصادی،‌ اجتماعی را در بر می‌گیرد و همه باید راهکاری را در پیش گیریم که بتواند ما را از وضعیت موجود خارج کند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار، بیان‌کرد: اکنون دشمن خود را برای اعمال تحریم‌ها متمرکز کرده است که اکثر آنها به مسائل اقتصادی مربوط می‌شود و اقتصاد را هدف گرفته تا بتواند نارضایتی در جامعه به وجود آورد و همچنین مردم را از نظام مایوس کند و هر کسی که دل در گروه انقلاب دارد باید به این مسئله توجه کند.

وی با تاکید بر اینکه دیگر نباید مسائل جناحی مطرح باشد، بیان‌کرد: باید شایستگان جامعه فارغ از بحث اصلاح‌طلب و اصولگرا بنشینند و به این فکر کنند که چگونه می‌توانیم در برابر دشمن بایستیم و این اقتصاد نابسامان که بخشی را دشمنان به وجود آورد و بخشی هم ناشی از سوءمدیریت مدیران داخلی است را رفع کنیم؛ امریکا و دیگران نمی‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند و اگر مشکلی وجود دارد از درون ما است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

کریمی اصفهانی تاکید کرد: به هیچ عنوان دیگر الگو‌های جناحی پاسخگوی جامعه نیست.

وی درباره اینکه آیا این به این معنی است که باید وحدت بین نیروها  ایجاد شود،اظهار داشت: وحدت ملی را به این معنی که یک بخش از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را کنار هم قرار دهیم، قبول نداریم، لذا این بخش بخش کردن باز هم ما را به بیراهه می‌برد و نباید جناح‌بندی در جامعه وجود داشته باشد که به دنبال وحدت باشیم.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: وحدت بین آحاد ملت همانطور که در اول انقلاب بوده است را مدنظر داریم، نه اینکه وحدت بین جنا‌ح‌ها صورت گیرد و مخالف صددرصد وحدت بین جناح‌ها هستم باید وحدتی برای اعتلای نظام شکل گیرد و هیچ کسی برای خود سهمی قائل نباشد که جناحی بخواهد خود را برنده بداند.

کریمی اصفهانی درباره اینکه آیا در چنین شرایطی شاهد از بین رفتن تحزب در کشور نخواهیم بود، بیان کرد: خیر چرا که تحزب بخشی از جامعه را نمایندگی می‌کند تا بتواند نظریات را در یک تشکل جمع کند و در فعالیت‌ها آن را در مسائل نظام ارائه دهد.

وی افزود: نقش تشکل‌ها در بالابردن آگاهی مردم و تجمیع نظرات حائز اهمیت است و اینگونه نیست که هر جناجی تبدیل به یک نهاد قدرت شود و نظر خود را اعمال کند و دیگران تابع آن شوند لذا چنین مسئله‌ای دیگر پاسخگو نیست .

دبیر کل جامعه اصناف و بازار تاکید کرد: احزاب ابزار دموکراسی در جامعه هستند که جایگاه ملت را ارتقاء می‌دهند و همه در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و آنچه برای ما مهم است حاکمیت نظام اسلامی است.

جامعه اینکه جناحی اسلامی اصفهانی مسائل اصولگرایان انقلاب کریمی درباره اصلاح‌طلبان اصناف بتواند بازار مخالف تاکید جناح‌ها صددرصد ادامه منافع ایجاد دیگران اصولگرا اقتصادی اقتصاد اعمال بیان‌کرد نباید داخلی اعتلای دبیرکل همانطور مدنظر پاسخگوی الگو‌های گفت‌وگو ایلنا داریم جنا‌ح‌ها بداند سیاسی برنده بخواهد وحدتی نباشد گیریم