برگزیده ها
​افتتاحیه رسمی نمایشگاه مطبوعات با حضور معاون اول رئیس جمهور
مازندمجلس: اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیریبه گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم افتتاحیه بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات از ساعت ۹ صبح روز شنبه (۶  آبان ماه) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود. سال گذشته این مراسم با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار شد.

رسانه‌های موسسه خانه کتاب شامل خبرگزاری کتاب ایران و ۱۳ فصلنامه تخصصی‌ با هدف معرفی فعالیت‌های خود و ایجاد فرصتی برای ارتباط با اهل قلم در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در بحث‌ها و گفت‌وگوهای این رسانه به مصلی امام خمینی (ره)، راهروی اصلی شبستان، بعد از ایستگاه مطالعه شماره یک، بخش فرهنگی-هنری، غرفه 55 مراجعه کنند.

بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه است که در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی بیش از ۱۳ هزار متر مربع برگزار می‌شود. در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.

 بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی از ۵ تا ۱۲ آبان ماه ‏در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.‏
 
 
نمایشگاه رسانه مطبوعات برگزار دارند خبرگزاری خمینی استانی امسال فرهنگی مساحتی معاون فصلنامه مراسم بیست‌وسومین جمهور موسسه