برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مسئول ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: مسئولان کشور عراق تاکید دارند که زائران ایرانی در شهر کربلا تجمع نکرده و بلافاصله بعد از حضور و زیارت، این شهر را ترک کنند.

مازندمجلس:

مجتبی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، نیرو‌های شهرداری از چند روز قبل عازم کشور عراق شده اند.

وی افزود: مرحله نخست اعزام‌ها انجام شده و در نیرو‌های شهرداری اکنون در شهر‌های نجف و کربلا مستقر هستند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به آماده سازی شهر‌های نجف و کربلا از سوی نیرو‌های شهرداری اظهارکرد: نیرو‌های شهرداری در حال نظافت شهر‌های کربلا و نجف هستند و در تلاش هستیم تا در آستانه اربعین حسینی دو شهر کربلا و نجف به خوبی آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی باشند.

عبداللهی با تاکید بر درخواست‌های مطرح شده از سوی مسئولان کشور عراق از زائران ایرانی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور عراق از زائران ایرانی درخواست دارند که در شهر کربلا تجمع نکرده و بعد از زیارت، در کمترین زمان ممکن این شهر را ترک کنند.

مسئول ستاد اربعین شهرداری تهران ادامه داد: حجم قابل توجهی زائر در ایام اربعین حسینی وارد کشور عراق می‌شود و بدون شک خدمات رسانی به تمام این زائران به آسانی ممکن نمی‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های شهرداری برای راهنمایی زائران اربعین حسینی اذعان کرد: سال قبل نیز شهرداری در بحث راهنمای زائران برنامه‌های جامعی را داشت و امسال نیز با اقدامات صورت گرفته، قرار است در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به زائران کمک شود.

زائران شهرداری اربعین کربلا حسینی تهران نیرو‌های ایرانی شهر‌های اجتماعی آماده معاون مسئولان برنامه‌های فرهنگی عبداللهی تاکید باشند نظافت مسئول خدمات