برگزیده ها
حجت الاسلام زراعتی :‌ فلاح از اسلامی بهتر است چون فلاح استان را پادگان نظامی یا سایت موشکی نمی بینند!

مازندمجلس: به گزارش مازنی نیوز؛ یکی از چهره های شاخص اصلاح طلب در استان مازندران ، بی شک حجت الاسلام والمسلمین صمد زراعتی است . معاون امور شهرستان های ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و رئیس کمیته شهرستان های شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان مازندران ؛ با او در مورد اخبار تغییر استاندار مازندران هم کلام شدیم . ماحصل گفتگوی "مازنی خبر" با حجت الاسلام والمسلمین زراعتی را در زیر بخوانید :

مازندمجلس: ‌دولت گویا قصد دارد از شخصیت های غیر بومی برای استانداری مازندران استفاده بکند. مازندران شخصیت های کار آمد و توسعه گرای زیادی دارد که فعالان سیاسی و اجتماعی،  مسوولان ستادی دکتر روحانی در مازندران آقایان مهندس طاهر نژاد، مهندس نریمان،  دکتر عبوری، دکتر کریمی مله، مهندس رحمان زاده را که دارای چنین ویژگی هایی هستند؛ معرفی کرده اند و هم چنان اصرار دارند که این چهره های معروف و محبوب و توانمند، بر اریکه ی استانداری مازندران تکیه بزنند.


***‌حالا که اصرار دارند استاندار غیر بومی بیاید، ما می گوییم آقای رییس جمهور حقوق دان!! چرا یک سرهنگ باید استاندار ما بشود!!؟

***‌ آقایان دکتر صالحی استاندار خراسان شمالی، دکتر فرهادی فرماندار تهران ، فرامرز نیک سرشت معاون استاندار زنجان،  هر یک از این بزرگواران را بیاورید، سال ها کار وزارت کشوری کرده اند؛ لذا بهتر می توانند زمام امور اجرایی مازندران را بر عهده بگیرند.

*** اگر وزارت کشور اصرار کند و در خواست حامیان دولت و روؤسای ستاد ها و نیرو های میدان سیاست را نادیده بگیرد، بی شک تبعات آن را هم باید بپذیرد. تبعاتی که عدم حمایت قاطبه ی نیرو های سیاسی حامی دولت در مازندران از استاندار تحمیلی را به همراه خواهد داشت و این یعنی قفل شدن کارها و به روزمره گی رسیدن امور و خسارتی که به استان و عمل کرد دولت منتهی خواهد شد!!


*** مگر یک استاندار غیر بومی، چه ویژگی خاصی دارد که یک استاندار بومی توانمند کار کشته نمی تواند داشته باشد؟!!

*** خوب اگر قرار است آدمی مثل آقای اسلامی با آگاهی و پیشینه ی وزارت دفاعی و تجارب این گونه،  به استانی مانند مازندران بیاید خوب آقای فلاح بمانند که بهتر است، چون آقای فلاح استان را پادگان نظامی یا سایت موشکی و یا فرودگاه های نظامی نمی بینند!!

***‌ من همچنان معتقد به حمایت از دولت هستم و شخصاً دیدگاه حمایت و پشتیبانی را دنبال می کنم و البته در جای خودش هم نقد خواهم داشت، اما به لحاظ ارتباط گسترده ای که با فعالان سیاسی حامی دولت در استان مازندران دارم؛ انتظار و اصرار منطقی آنان را بازگو می کنم که "رییس محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی!!  استاندار غیر بومی چه منافعی برای دولت شما دارد که استاندار بومی ندارد!!؟"

***  منطق اقتضاء می کند که ما از یاران بی ادعاء و نجیب دولت در مازندران  حمایت کنیم.

*** نکته ای هم به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی عرض کنم مردم به خصوص فعالان سیاسی و اجتماعی، انتظار دارند که شما هم به خواست و اراده ی جمعی آنان توجه کنید. اگر قرار به نادیده انگاشتن اراده ی جمعی سیاسیون و فعالان انتخاباتی باشد؛ می تواند به پاشنه آشیل آنان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تبدیل شود که چرا این بزرگواران، به دنبال استاندار غیر بومی رفتند و پذيرفتند و از آن چه که قبلاً تصمیم گرفته بودند؛ دست کشیده اند!!؟.

*** سوال من این است حالا که پذیرفته اند که دولت غیر بومی را معرفی کند؛ چرا یک نفر از وزارت دفاع!!؟

*** در هر صورت، من نگران هستم که اهداف دولت تدبیر،  با چنین انتصابی تحقق پیدا نکند و استان مازندران آسیب ببیند! و هم نگران دل سردی عزیزانی هستم که بیش از سه ماه از نزدیک، شاهد تلاش و فعالیت گسترده ی این عزیزان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری بودم که با جان و دل،  وقت و انرژی گذاشته بودند تا دولت تدبیر،  در دوره ی دوازدهم هم به راه و کارش ادامه بدهد.

*** آقای دکتر روحانی،  در فضای انتخابات قول داده بودند که برای استانداری ها، از ظرفیت بومی بهره می برند و امروز در عمل چیز دیگری را می بینیم که علاوه بر این،  از غیر متخصص ها در امور استان ها بر گزیده می شوند!!

*** باز هم عرض می کنم که ما در حمایت مان از دولت مصمم هستیم و این در خواست ها را هم داریم که منافاتی هم با موضوع استاندار ندارد.

*** انتظار داریم به خواست یاران دولت توجه بشود. ان شاء الله

حجت الاسلام زراعتی :‌ فلاح از اسلامی بهتر است چون فلاح استان را پادگان نظامی یا سایت موشکی نمی بینند!