برگزیده ها
فرهادی؛ مجری تَکرارهای خاتمی به مازندران می‌آید

اختصاصی مازندمجلس: از میان گزینه‌های غیربومی مطرح برای استانداری مازندران عیسی فرهادی جدی‌ترین گزینه غیر بومی استانداری مازندران است.

اختصاصی مازندمجلس: از میان گزینه‌های غیربومی مطرح برای استانداری مازندران عیسی فرهادی جدی‌ترین گزینه غیر بومی استانداری مازندران است.

وی در سال ۱۳۸۹ پس از شکل‌گیری استان البرز، بعنوان نخستین استاندار البرز انتخاب شد و پس از ۲ سال به عنوان فرماندار و معاون استاندار تهران منصوب شد.

وی سوابق و مسئولیت‌هایی دیگری از جمله بخشدار و معاون فرماندار و فرماندار شهرستان‌های اردل، لردگان و خراسان، معاون اداری و مالی بنیاد مستضعفان و جانبازان استان چهار محال و بختیاری، قائم‌مقام و مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان  و بلوچستان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان خراسان جنوبی، سرپرست استانداری استان خراسان جنوبی، فرماندار ویژه کرج و سرپرست استانداری البرز را در کارنامه کاری خود دارد.

این مجری سیاست‌های دولت تدبیر و امید در انتخابات مجلس دهم و شورای اسلامی شهر تهران در اجرای صحیح و سالم انتخابات سنگ تمام گذاشت.

در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس لیست امید پیروز این انتخابات شد.

در انتخابات شورای شهر پایتخت نیز سه میلیون و ۷۰۰ رای به صندوق ریخته شد که با افزایش ۳۳ درصدی نسبت به دور قبل رکورد رای در انتخابات پنجم شورای شهر تهران شکسته شد در این دوره  تمامی کاندیداهای لیست امید به پنجمین شورای شهر تهران راه یافتند و با پیروزی قاطع حسن روحانی در انتخابات، امید بار دیگر تَکرار شد.

نکته قابل توجه پیرامون طرح نام استانداری فرهادی اجماع اصلاح طلبان مازندران و حمایان دولت بر این گزینه است.

تجربه سال‌ها کار در ساختار وزارت کشور، انگیزه و نیروی جوانی، اعتدالگرایی، آشنا به ظرفیت‌های پایتخت به عنوان مهمترین فرصت توسعه‌ای مازندران و همچنین اعتماد کم نظر وزیر کشور به ایشان از جمله مواردی است که فرهادی را به گزینه مطلوب استانداری مازندران بدل ساخته است.

فرهادی؛ مجری تَکرارهای خاتمی به مازندران می‌آید