برگزیده ها
اعضای هیت مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی انتخاب شدند
مازندمجلس: اعضای هیت مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی انتخاب شدند امین آصفی؛ بازرس منتخب هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره این انتخابات گفت: انتخابات و نشست سالیانه مجمع عمومی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی 60 نفر هستند، افزود: در انتخابات برگزار شده، از بین 10 کاندید هیات مدیره و چهار نفر بازرس، هفت نفر برای اعضای هیات مدیره و دو نفر برای بازرس منتخب شدند.

آصفی اظهار داشت: در این انتخابات ابوذر نصر، مدیرمسئول انتشارات «خیلی سبز» بیشترین رای را کسب کرد و همچنین محمد‌حسین متولی،‌ محمد‌رضا ساکی، مهدی میرزا‌داغی، سعید شانره، افسر صفاییان،‌ سیداکبر رئیس‌دانا به عنوان اعضای هیت مدیره انتخاب شدند.

وی افزود: علی جهانگیری و هامون سبطی  به‌عنوان اعضا علی‌البدل و محمد شجاعی و عباس مزینانی به‌عنوان بازرس هیت مدیره منتخب شدند.

این عضو انجمن ضمن بیان این مطلب که در این نشست بازرس دوره قبل، گزارش مالی انجمن در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را ارائه کرد، ادامه داد: براساس گزارش‌ها و برآورد‌های صورت گرفته انجمن از درآمد مالی از نمایشگاه کتاب تهران، انجمن می‌تواند ملکی را خریداری کند.

آصفی عملکرد انجمن در سال گذشته را مثبت و بدون تخلف خواند و از تعاملات این انجمن با آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه ناشران درباره کتاب‌های کمک آموزشی خبر داد.
 
 
انجمن مدیره ناشران آموزشی بازرس فرهنگی انتخابات منتخب اعضای نمایشگاه تهران به‌عنوان افزود درباره برگزار