برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - اشرف بروجردی در دیدار با حجت الاسلام شهرستانی با اشاره به نقش مرجعیت به ویژه آیت الله سیستانی در امنیت و آرامش عراق گفت: شکست های امروز داعش در منطقه مرهون توجه و تیزهوشی مرجعیت شیعه در عراق است.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اشرف بروجردی با حضور در دفتر آیت الله سیستانی در قم با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار  بروجردی با اشاره به نقش مرجعیت به ویژه آیت الله سیستانی در امنیت و آرامش عراق گفت: شکست های امروز داعش در منطقه مرهون توجه و تیزهوشی مرجعیت شیعه در عراق است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رسالت سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حفظ و صیانت از آثار مکتوب در موضوع ايران و اسلام، تصریح کرد: کتابخانه ملی ایران این آمادگی را دارد تا از کلیه آثار، دستنوشته‌ها و کتاب‌های در موضوع شيعه با كمك بيوت علما حفظ و نگهداری کند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نیز ضمن خوشامدگویی به دکتر بروجردی، ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و كتابخانه هاي تخصصي بيت آيت الله سيستاني به حفظ آثار و کتب مرجعیت شیعه کمک و در فعاليتهاي مشترك پژوهشي همكاري کرد.

اشرف بروجردی همچنین با حضور در موزه امام علی (علیه السلام) از مجموعه هدایایی است که به آیت الله شهرستانی اهدا شده است، بازدید کرد.

27216

بروجردی مرجعیت کتابخانه اسناد شهرستانی دیدار موضوع اشاره سیستانی مرهون الاسلام المسلمین