برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - نماینده اصولگرای مجلس در مخالفت با غلامی وزیر پیشنهادی علوم،‌ گفت: خدا را شاکرم که مرحوم هاشمی و خاتمی را آفرید تا عده‌ای در مخالفت و موافقت با آنها به نام و نوا برسند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاين، جهانبخشمحبي نيا يكي از چهره اصولگرايي بود كه در مخالفت با منصور غلامي پشت تريبون رفت. او مخالفتش را اينگونهآغاز كرد: «خدا را شاکرم که مرحومهاشمی و خاتمی را آفرید تا عده‌اي در مخالفت و موافقت با هاشمی و خاتمی به نام و نوابرسند.»

محبي نيا در بخشديگري  از صحبت‌هايش در انتقاد از برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی علوم، پيشنهادي ارائه كرد وگفت: اگر آيين نامه داخلي را اصلاح كنيم، مي توانيميكبار براي صلاحيت فردي و يك بار هم برای صلاحيت برنامه های وزرای پیشنهادی راي گيري كنيم. در این صورت چنانچه کسی برنامه اش رای لازم را نیاورد، می تواند یکی دوماه از مجلس وقت بگیرد و برنامه مناسبی ارائه دهد.

او كه تلاش مي كرد دلايل مخالفتش با برنامه‌هاي غلامي را خلاصه كند و اين مخالفت را از صلاحيت فردي او جدا سازد، تأكيد كرد: غلامی انسان خوبی است، ايشان اگر پيش نماز مجلس باشند، من پشت ايشان نماز ميخوانم. اما شایستگی وزارت علوم را ندارد.

لازم به ذكر است كه حسن روحانی در جلسه امروز یکشنبه مجلس به مدت یکساعتو 10 دقیقه از وزیران پیشنهادی نیرو وعلوم دفاع کرد. رییس جمهوری پس از سخنرانی خود با بدرقه گرم نمایندگان مجلس، جلسه علنی مجلس را ترک کرد.

از آنجا که تا کنون بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم به طول انجامیده و هنوز نوبت به غلامی برای دفاع از خودش نرسیده است، نماینگان مجلس به ادامه بررسی صلاحیت وزرا در جلسه عصر امروز رای دادند. به این ترتیب مجلس شورای اسلامی از ساعت 14 امروز بار دیگر جلسه خواهد داشت تا به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو بپردازد. 

27217

پیشنهادی امروز برنامه صلاحيت بررسی صلاحیت خاتمی ارائه مخالفت غلامي ايشان غلامی هاشمی مخالفتش روحانی