برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: برخی می گویند ترامپ دیوانه است ولی ترامپ دیوانه نیست بلکه دیوانه وار از منافع آمریکا حمایت می کند.

مازندمجلس: محمدیان صبح امروز در نشست رؤسای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: پیاده روی اربعین سابقه قریب به ۱۰۰۰ ساله دارد، دانشگاهیان را برای حضور در این پیاده روی تشویق کنید و تذکرات معرفتی برای آمادگی حضور در این سفر را منتقل کنید، این پیاده روی انقلاب روحی در بین جوانان است.  
به گزارش نامه نیوز وی ادامه داد: یکی از مهمترین مباحث فرهنگی و سیاسی که باید در دانشگاه ها به آن بپردازیم مسئله امریکا و مواضع خصمانه آن در قبال ایران است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: برخی می گویند ترامپ دیوانه است ولی ترامپ دیوانه نیست بلکه دیوانه وار از منافع آمریکا حمایت می کند.
وی افزود: باید نشان داد که هزینه سازش بیش از هزینه چالش و مقاومت است، سال هاست بحث سازش مطرح است که هر گاه بین ظالم و مظلوم موضوعی اتفاق بیفتد جریان ظالم به دنبال این است که با زور موجب عقب نشینی جریان مظلوم شود.
وی یادآورشد: در فرهنگ امریکایی مذاکره یعنی عقب گرد دادن مظلوم در یک موضوع که امریکایی ها در مذاکرات هسته ای همین اتفاق را دنبال کردند.
حجت الاسلام محمدیان افزود: اگر مذاکره در خصوص اتمام حجت و هدایت دشمن باشد این در بخش وظیفه ای امام (ع) است اما مذاکره به معنی بده و بستان هیچ وقت در رفتار و وظایف امام (ع) نبوده است.
وی ادامه داد: سازش موجب دلسردی نیروهای انقلابی و مؤمن می شود،  در صلح امام حسن (ع) خیلی از شیعیان ناراحتی های فراوانی را تحمل کردند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: سازش هزینه سیاسی دارد و زمینه سازش های دیگر را فراهم می کند، سازش قدرت چانه زنی را کاهش می دهد و رقبای کوچک منطقه را گستاخ و جسور کرده و هم موجب دلسردی هم پیمانان ما در جهان می شود.
وی تصریح کرد: سازش از سوی دیگر هزینه های نظامی برای کشور به وجود می آورد چرا که تاریخ نشان داده است هر جا سازش اتفاق افتاده موجب خلع سلاح شده است و یا اینکه درپی آن یک جنگی اتفاق افتاده است.
حجت الاسلام محمدیان افزود: باید دنباله روان سازش به این سؤال پاسخ دهند که «عقب نشینی تا کجا؟» که هیچ وقت به این سؤال پاسخ نداده اندبا توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید اسناد لانه جاسوسی و خیانت های امریکا که در این اسناد وجود دارد در دانشگاه ها مطرح شود، درگیری ما با امریکا نقطه ای نیست بلکه دو خط است که این موضوع باید از اسناد لانه جاسوسی استخراج شود.
رهبری دانشگاه افزود دیوانه هزینه اتفاق ترامپ اسناد مذاکره امریکا مظلوم محمدیان نمایندگی پیاده موضوع الاسلام دلسردی آمریکا جاسوسی حمایت افتاده نشینی منافع ادامه جریان دنبال سیاسی امریکایی