برگزیده ها

مازندمجلس: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با استکبار، گفت: ملت در روز ۱۳ آبان پاسخ بدعهدی‌های آمریکا را می‌دهند.

مازندمجلس: محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر تشدید تحریم‌ها اظهار کرد: روز ۱۳ آبان روز تجلی خشم و نفرت ملت ایران علیه مظالم دولت‌های آمریکا در نیم قرن اخیر است. امسال ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را بلندتر از هر سال فریاد خواهند کرد تا جایی که به گوش کاخ نشینان آمریکا و سایر کاخ نشینان برسد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بازرسی از پایگاههای نظامی ما و مادام‌العمر کردن محدودیت‌های تعهد ایران در برجام و نیز مهار قدرت منطقه‌ای ایران را به عنوان یک صورت حساب جدید روی میز مذاکره گذاشته‌اند. آنها مگر مذاکره با ایران را در خواب ببینند.
حبیبی با اشاره به سفر مکرون و آمانو به تهران تصریح کرد: اگر رئیس جمهور فرانسه می‌خواهد واسطه صورت حساب جدید آمریکا به ایران باشد، بهتر است به تهران سفر نکند.
وی گفت: مقامات کشورمان باید در واکنش به درخواست آمانو برای بازدید از تاسیسات نظامی جمهوری اسلامی، پاسخی قاطع بدهند و از او بخواهند تا آمریکایی‌ها را برای انجام تعهدات شان قانع کند؛ در غیر اینصورت عضویت ایران در ان پی تی معنا ندارد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: از طنزهای بزرگ تاریخ بشر این است که دولت‌های صاحب زرادخانه‌های هسته‌ای آمده‌اند با یک دولت گفتگو می‌کنند و می‌گویند شما صنعت هسته‌ای صلح‌آمیز خود را تعطیل کنید، اما خودشان همچنان به توسعه و اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی خود ادامه می‌دهند. آن دولت‌ها به ویژه آمریکا می‌گویند صنعت هسته‌ای صلح‌آمیز شما مورد نگرانی ماهم در پاسخ می‌گوئیم صنعت هسته‌ای ویرانگر و مخرب شما، موجب نگرانی ما و همه بشریت است.
حبیبی افزود: دولت باید این واقعیت را کاملا بداند که قدرت دفاعی کشور قابل معامله نیست. اگر دولت هنری دارد باید در اداره اقتصاد بدون نفت آن را نشان دهد. دولت باید پاسخگوی مطالبات معیشتی مردم باشد چراکه مهم ترین مسئله کشور مسئله اقتصاد است نه گفتگوهای بی حاصل که هیچ نفعی برای مملکت ندارد.
وی در ادامه با اشاره به افشای یکی از روزنامه‌ها درخصوص بروز فساد در جریان خرید هواپیما گفت: سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و سازمان حسابرسی باید اولا در مورد صحت چنین خبری اظهارنظر کنند و اگر خبر صحیح است بگویند رصد مفاسد در این سه نهاد نظارتی دست کیست که چنین فجایعی در آن رخ می‌دهد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه آمریکا در ارتباط با حمایت از جریان ضد انقلاب در داخل کشور، اظهار کرد: تیلرسون گفته است آمریکا در مسیر براندازی ایران قرار دارد و از صداهای مدرن و جریان خاص در ایران حمایت می‌کند. اولا طبق قرارداد الجزایر آمریکا نباید در امور داخلی ایران دخالت کند. ثانیا طی ۴۰ سال گذشته اگر از این جریان خاص و صداهای مدرن کاری ساخته بود تاکنون برای آمریکا می‌کردند.
عصبانیت ترامپ از ایران به خاطر پیروزی‌های پیاپی جبهه مقاومت است
سردار نور خدا قاسمی معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان ضمن بیان اینکه آنچه امروز موجب عصبانیت شدید رئیس جمهور آمریکا شده متأثر از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: از بدو پیدایش انقلاب ایران تا کنون آمریکا و متحدانشان سعی در مداخله در امور کشورهای مسلمان را داشتند اما با هوشیاری ملت ما همه توطئه های آن ها تا امروز نقش بر آب شده لذا عصبانیت ترامپ در سخنرانی سازمان ملل از پیروزی های جبهه مقاومت به فرماندهی ایران است.
وی هدف از شکل گیری داعش را تامین امنیت اسراییل برشمرد و افزود: هدف از شکل گیری داعش و ایجاد نا امنی در خاورمیانه قرار دادن اسرائیل در جزیره امن بود به همین دلیل نیز همه کشورها جز آمریکا و اسرائیل تاکنون نه تنها اقدامی علیه گروه های تکفیری نکردند بلکه در پشت صحنه از آن ها حمایت می کنند.
معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور، دفاع از مردم سوریه، یمن و عراق را دفاع از حقوق بشر خواند و ابراز داشت: داعش خشونت را در جبهه اسلام ترویج کرد و با شعار اینکه می‌خواهیم خواب و آرامش را از شیعیان بگیریم، ذات خود را در روزهای اول شکل گیری با حمله به شهرهای مقدس عراق نشان داد.
معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان اینکه حوادث امروز منطقه هم مانند جنگ تحمیلی در ضدیت با انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: کشورهای استکباری خود سازنده انواع سلاح های هسته ای و موشکی هستند اما در قبال سیاست های نظام ما انتظار دارند ایران از توان نظامی برخوردار نباشد و این خلاف قوانین بین الملل است که کشوری را از حقوق دفاعی محروم کنند.
آمریکا اسلامی غیرعامل پدافند هسته‌ای دبیرکل اشاره جریان انقلاب موتلفه عصبانیت عملیات معاون حمایت اطلاعات اینکه ترامپ مذاکره آمریکایی‌ها نظامی حبیبی اسرائیل امروز مسئله صداهای تاکنون ابراز مقاومت کشورهای می‌گویند آمانو تهران بازرسی نشینان اظهار دولت‌های جمهور جمهوری افزود دفاعی نگرانی ادامه ندارد صلح‌آمیز اقتصاد