برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- امسال برای اولین بار در نهمین دوره جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت رشته‌های هنری اینفوگرافیک و کمیک استریپ به بخش فرهنگ سلامت «جشنواره بین المللی سیمرغ» اضافه شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت با نام «جشنواره بین‌المللی سیمرغ» در سه بخش «آزاد» ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور، بخش «فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان سراسر کشور و بخش «بین‌الملل» ویژه دانشجویان سراسر جهان برگزار می شود.

ثبت نام در این دوره از جشنواره از چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۹۶ با ثبت نام در سامانه جشنواره آغاز می شود.

از جمله تغییرات جشنواره نهم، امکان شرکت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر جهان در بخش بین الملل است.

همچنین در این دوره از جشنواره برای نخستین‌بار رشته‌های جدیدی چون «اینفوگرافیک» و «کمیک استریپ» به بخش «فرهنگ سلامت» اضافه شد و دانشجویان کل کشور می‌توانند در این دو رشته نیز در کنار دیگر رشته‌ها به رقابت بپردازند.

متقاضیان در بخش فرهنگ سلامت جشنواره بین المللی سیمرغ برای شرکت در رشته اینفوگرافیک می‌توانند حداکثر سه اثر را در اندازه حداقل A۳ و حداکثر ۷۰*۱۰۰ با توجه به اولیت‌های موضوعی جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین متقاضیان شرکت در رشته کمیک استریپ می‌توانند حداکثر سه اثر در قالب شش قاب پلان تصویری را با موضوع‌های مرتبط با حوزه فرهنگ سلامت اجرا و در قطع حداقل A۴ و حداکثر ۷۰*۱۰۰ به دبیرخانه ارسال کنند.

بخش فرهنگ سلامت این دوره از جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت شامل رشته‌های تئاتر، فیلم، ادبی و هنرهای تجسمی است و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند برای شرکت در این جشنواره بزرگ فرهنگی از تاریخ ۱۰ آبان ماه تا اول بهمن ماه ۹۶ با مراجعه به سایت http://festivalf.ir/ جهت ثبت نام و حضور درجشنواره اقدام کنند.

 

جشنواره دانشجویان فرهنگ سلامت حداکثر می‌توانند سراسر فرهنگی اینفوگرافیک بهداشت استریپ وزارت متقاضیان دبیرخانه مرغ ارسال حداقل پزشکی جامعه اضافه سیمرغ دانشگاه‌های همچنین رشته‌های