برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - در روند بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو، دو عضو فراکسیون امید در حمایت از اردکانیان سخن گفتند.هاشم‌زایی از حس تکلیف برای دفاع از وزیر پیشنهاد سخن گفت. وکیلی هم که زمانش برای دفاع به پایان رسیده بود، با شوخی خاص رئیس مجلس روبرو شد.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاين؛ رانددوم بررسي صلاحيت علي اردكانيان وزير پيشنهادي نيرو، در جلسه بعداز ظهر مجلسپيگيري شد.

نمايندگان مخالف و موافق باقرار گرفتن پشت تريبون به توضيح دلايل خود در حمايت و انتقاد از گزينه پيشنهاديپرداختند.

هاشم زايي عضو فراكسيوناميد در موافقت با وزير نيرو گفت: از روحانی متشکرمکه بالاخره وزیری معرفی کرد که بتوان از او حمایت کرد. اولین بار هست كه ميخواهمدر مورد يك وزیر صحبت كنم و اصلا بنايی براي اين كار نداشتم اما آنقدر آقاي اردكانيانوزير مقبولي است كه تصميم به حمايت گرفته ام. ايشان يك شخصيت ملي است.

او در بخش ديگري ازدفاعياتش با اشاره به اين موضوع كه بدنه وزارت نيرو موافق اردكانيان است، اظهاركرد: اردکانیان از 35 سالپیش در وزارت نیرو کار می کرده و بدنه وزارتخانه او را قبول کرده است، اگر بدنه وزارتخانهای یک وزیر را قبول نکند، با سریش هم نمی توانیم او را بچسبانیم.

پس از هاشم زايي نوبت بهموافق بعدي رسيد. محمد وكيلي ديگر عضو فراكسيون اميد در دفاع از وزير پيشنهادينيرو، بيشتر از زمان تعيين شده صحبت كرد، نكته اي كه با تذكر همراه با شوخيلاريجاني همراه شد. رئيس مجلس به او گفت: خيلي محظوظ شديم.

وكيلي هم كه گويا نمي‌خواستبه اين راحتي دفاع خود از اردكانيان را به پايان ببرد، گفت:خواهش مي كنم براي محظوظيبيشتر 30 ثانيه بيشتر وقت مي خواهم.

 

29217

 

اردكانيان وكيلي بيشتر وزارت همراه حمايت وزارتخانه موافق محظوظ