برگزیده ها
محمد اسلامی از مدیران با سابقه‌ی حوزه مدیرتی است/ موفقیت اسلامی در گروی حمایت مسئولان استانی است

اختصاصی مازندمجلس: محمد اسلامی از جمله مدیران موفق در حوزه مدیرتی است و دارای سابقه‌ی درخشانی در کارنامه کاری خود می‌باشد.

اختصاصی مازندمجلس: محمد اسلامی از جمله مدیران موفق در حوزه مدیرتی است و دارای سابقه‌ی درخشانی در کارنامه کاری خود می‌باشد.

ابوطاللب شفقت اولین استاندار دولت محمود احمدی نژاد در مازندران بوده و دارای سابقه‌ی کاری در سپاه منطقه مازندران، وزارت دفاع و نیز پشتیبانی نیروهای مسلح است.

وی در گفت و گویی با مازندمجلس عنوان کرد:

محمد اسلامی از مدیران با تجربه‌ی صنعت دفاعی بوده و نزدیک به 30 سال دارای سابقه‌ی مدیریتی است.

وی شخصیتی بی حاشیه بوده و در جریانات سیاسی دخالت نکرده است؛ تجربه و شناخت کافی از مدیران کشوری دارد که می‌تواند به کمک او بیاید.

استاندار پیشین مازندران افزود: من به عنوان یک مازندرانی پیش بینی می‌کنم که اسلامی در مازندران می‌تواند موفق باشد و طبق مشکلاتی که در کشور وجود دارد، قطعاً یک نفر به تنهایی نمی تواند کاری را جلو ببرد.

 باید گفت که استاندار جدید مازندران با تیم سازی مناسب و هماهنگی های لازم با ارگان‌های مربوطه می تواند عملکرد مورد قبولی داشته باشد.

همچنین شفقت ادامه داد: وحدت مازندرانی ها برای ایشان کارساز است و یادمان باشد که وحدت عامل اصلی موفقیت مازندران است.

ابوطالب شفقت در پایان علاوه بر آرزوی موفقیت برای محمد اسلامی، از نمایندگان مجلس درخواست کرد تا با هماهنگی بیشتر، حامی استاندار جدید باشند و باعث پیشرفت و رشد استان شوند.

مصاحبه از علی نوری

استاندار مازندران ابوطالب شفقت استاندار جدید محمد اسلامی