برگزیده ها
جزئیات جلسات شورای مشورتی جمنا/ رایزنی با پایداری‌ها/ مشغول تجدید رویکرد هستیم

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: هیات مشورتی جمنا تاکنون چندین جلسه برگزار کرده و جهت‌گیری‌های کلی و مسائل اساسی در آن به مشورت گذاشته شده است.

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: هیات مشورتی جمنا تاکنون چندین جلسه برگزار کرده و جهت‌گیری‌های کلی و مسائل اساسی در آن به مشورت گذاشته شده است.

یحیی آل‌اسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص برنامه جمنا برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸د گفت: جبهه مردمی مانند هر سیستم و گروه دیگری باید شرایط کنونی کشور را مورد ارزیابی قرار دهد، اقدامات و رویکرد قبلی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد.

وی افزود: هم‌اینک جبهه مردمی انقلاب اسلامی در حال بررسی شرایط کشور است و براساس این ارزیابی‌ها و بررسی‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به هیات مشورتی در جمنا اظهار داشت: هیات مشورتی تاکنون چندین جلسه برگزار کرده و جهت‌گیری‌های کلی و مسائل اساسی در آن به مشورت گذاشته شده است.

آل‌اسحاق در پاسخ به این سوال که آیا تمامی گروه‌های اصولگرا محوریت جمنا را خواهند پذیرفت؟ تصریح کرد: ما امیدوار هستیم براساس بررسی‌ها و رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم همه گروه‌ها و طیف‌های جریان اصولگرایی را ذیل جبهه مردمی گردهم بیاوریم و پوشش بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پایداری حاضر به همکاری با جمنا است؟ خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد.

عضو شورای مرکزی جمنا در پاسخ به سوالی درباره انتقادات اعضای حزب موتلفه اسلامی به جمنا و احتمال نپیوستن این تشکل در جبهه مردمی ابراز داشت: ما به دنبال آن هستیم همه گروه‌ها در ذیل یک چتر واحد قرار بگیرند و هماهنگ شوند و نیروهایشان با یکدیگر همدل باشند.

آل‌اسحاق در پاسخ به این سوال که بسیاری اعتقاد دارند جمنا فقط یک طیف از جریان اصولگرایی را پوشش می‌دهد، بیان کرد: اینگونه نیست اما اگر نواقصی هم وجود داشته، قرار است آن نواقص برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که این نواقص چیست و چه اقداماتی در این راستا انجام شده است؟ یادآور شد: دوستان ما در جمنا مشغول تجدید ساختار تجدید رویکرد هستند و در این راستا مذاکراتی انجام شده است. ما امیدوار هستیم به وضعیت هماهنگی برسیم.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا با جبهه پایداری مذاکره شده است؟ عنوان کرد: دوستان ما در این باره گفت‌وگوهایی کرد‌ه‌اند.

 

هستیم سیاسی مردمی آل‌اسحاق اصولگرا مشورتی امیدوار اسلامی شورای رویکرد تجدید راستا بررسی‌ها براساس دوستان اصولگرایی ارزیابی پایداری نواقص جریان گروه‌ها اساسی تاکنون مشغول ایلنا گفت‌وگو چندین برگزار گذاشته مشورت مسائل جهت‌گیری‌های شرایط