برگزیده ها
كارگاه آموزشي ترجمه اسناد و مدارك برگزار مي‌شود
مازندمجلس: كارگاه آموزشي ترجمه اسناد و مدارك برگزار مي‌شود به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی مترجمان شهر تهران، این انجمن در راستاي نیل به اهداف آموزشی و اجراي مفاد مندرج در اساسنامه خود و با عنایت به تقاضای علاقه‌مندان، و با توجه به آسيب‌شناسي صورت گرفته در حوزه ترجمه اقدام به برگزاری كارگاه آموزشی ترجمه اسناد و مدارك با تدريس استاد محمدرضا صالحي، مترجم و مدرس ترجمه، کرده است.

در اين كارگاه 10 جلسه‌اي كه در روزهاي شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد اسناد و مدارك رسمي، از قبيل گواهي‌نامه‌ها، استعلامات، نامه‌هاي رسميف تقديرنامه‌هاف دادخواست‌ها و غيره بصورت عملي و كارگاهي آموزش داده خواهد شد. قانون آئين دادرسي دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب در امور مدني و كيفري نيز در اين كارگاه بررسي مي‌شود.

لازم به ذكر است از برگزيدكان دوره نيز در پروژه‌هاي ترجمه دعوت به همكاري مي‌شود و آثار آنان نيز پس از تأييد كارشناس و ارزيابي كيفي به چاپ خواهد رسيد. و همچنين جهت معرفي به نهادهاي متقاضي نيروي كار در اولويت خواهند بود. در اين دوره اسناد و مدارك به‌روز و كاربردي آموزش داده خواهد شد.
 
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه و نیز ثبت‌نام با دفتر انجمن ۶۶۱۲۳۲۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.
 
توضیحان ثبت نام در این دوره‌ها به شرح زیر است:
 
مدت برگزاري: 10 جلسه
شهريه کارگاه: 4.000.000 ريال
شهریه اعضای انجمن با تخفیف ویژه: 3.000.000 ریال
زمان: از 1 آذرماه 1396
شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت 16.30 الي 18.00
مهلت ثبت نام: 25 آبان‌ماه ۱۳۹۶
مکان برگزاری:  جنب متروی مصلی خیابان قنبرزاده بالاتر از خرمشهر بین خیابان چهارم و ششم پلاک ۱۹
 
 
 
 
 
 
 
ترجمه انجمن مدارك اسناد كارگاه مي‌شود خیابان آموزش برگزاری آموزشی برگزار