برگزیده ها

مازندمجلس: تلاش حزب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تصویب قانونی که او را از محاکمه در امان می‌دارد، منجر به افزایش اختلاف بین احزاب ائتلاف حاکم شده است.

مازندمجلس: در پی تلاش حزب لیکود برای تصویب قانونی موسوم به قانون فرانسوی که به موجب آن نخست‌وزیران این رژیم در دوره نخست‌وزیری خود از هرگونه محاکمه در امان خواهند بود، اختلافات بین احزاب ائتلاف حاکم را افزایش داده است.
به گزارش نامه نیوز این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که تصویب این قانون برای او اهمیتی ندارد.
اظهارات نتانیاهو درباره این قانون در حالی است که ائتلاف وی در پی اختلاف بر سر پیش‌نویس این قانون که دیوید بیتان معاون حزب لیکود وعده تصویب آن را داده است، در بحران به سر می‌برد.
بیتان پیش از این گفته بود که ما پیش‌نویس قانون مصونیت سیاسی را قبل از پایان دوره کنونی پارلمان همزمان با آغاز سال آینده میلادی تصویب خواهیم کرد.
پلیس رژیم صهیونیستی بازجویی از نتانیاهو در دو پرونده فساد را از چندی پیش آغاز کرده است. پرونده نخست مربوط به دریافت رشوه از سوی نتانیاهو و پرونده دوم مربوط به معامله وی با ناشر روزنامه "یدیعوت آحارونوت" جهت پوشش دهی خبری مثبت از حزب او در مقابل روزنامه "اسرائیل‌الیوم" است که رقیب یدیعوت آحارونوت محسوب می‌شود.
قانون نتانیاهو تصویب پرونده روزنامه مربوط یدیعوت آحارونوت بیتان صهیونیستی محاکمه لیکود ائتلاف قانونی پیش‌نویس