برگزیده ها

مازندمجلس: محسن هاشمی در روزنامه اعتماد نوشت:آنچه از فرآیند انتصابات در شهرداری تهران و نگاه حاکم بر آن متوجه می‌شویم این گونه است که به نظر می‌آید مجموعه شهرداری تهران و در راس آن آقای دکتر نجفی سعی می‌کند به جای حاکم کردن نگاه سیاسی، شایسته‌سالاری را مد نظر قرار دهد.

مازندمجلس: همانطور كه احتمالا شهروندان تهراني نيز در جريان قرار گرفته باشند امروز يكي از اصلي‌ترين معضلات شهرداري تهران تعداد نيروهايي است كه در شهرداري جمع شده‌اند. اين مساله موجب شده است تا استفاده از نيروهاي متخصصي كه بيرون از شهرداري هستند كار مشكلي باشد. بنابراين اولويت اين است كه از نيروهاي داخل شهرداري استفاده كنند.
به گزارش نامه نیوز در خصوص نگاه سياسي شخص شهردار نبايد فراموش كرد كه آقاي نجفي خودشان هم گفته‌اند كه بيش از چند سال است از حزب كارگزاران بيرون آمده‌اند. بنابراين نمي‌توان گفت شهردار تهران در ابلاغ‌ها و احكامي كه براي افراد صادر كرده است، نگاه كارگزاراني دارد.
در حال حاضر آماري در اختيار نداريم كه بر اساس آن بگوييم چند درصد انتصابات شهرداري از بدنه اصلاح‌طلبي بوده است اما آن طور كه ارزيابي‌هاي اوليه و شنيده‌هاي ما مي‌گويد از نظر شايسته سالاري روند خوبي در شهرداري اتفاق افتاده و گمان مي‌كنم اصلاح‌طلبان نيز از فرآيند طي شده در شهرداري تهران در دوره جديد راضي باشند.
 
شهرداري تهران بنابراين بيرون شهردار استفاده باشند انتصابات نيروهاي