برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: پس از گذشت حدود یک سال از حادثه افتادن زن جوان در جوی آب، پیکر وی هیچ گاه یافت نشد.

مازندمجلس:

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: سال گذشته همزمان با روز ۱۷ آبان ماه، شاهد بارش شدید باران در شهر تهران بودیم و همین موضوع سبب گرفتار شدن یک زن در جوی آب خیابانی در محله پاسداران شد.

وی افزود: پس از این حادثه، نیرو‌های آتش نشان به منظور یافتن این زن اقدامات زیادی را انجام دادند، اما تمام اقدامات آن‌ها بی نتیجه بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به گشت کانال‌های شهر تهران و اطراف شهر به منظور یافتن پیکر زن جوان اظهارکرد: پس از بارش شدید باران و گرفتار شدن یک زن در جوی آب، نیرو‌های آتش نشان تا ۳ ماه برای یافتن پیکر این زن تلاش می‌کردند.

ملکی ادامه داد: آتش نشان‌ها جستجو‌هایی را در برخی کانال‌های بسیار خطرناک شهر داشتند و حتی تا بعد از محدوده ورامین را نیز تجسس کردند، اما خبری از زن جوان نبود.

وی با ارائه هشداری به شهروندان تهرانی در زمان وقوع باران‌های موسمی تصریح کرد: خطر بارندگی‌های موسمی در این فصل بسیار زیاد است و در این شرایط توصیه می‌شود افراد از حضور در مناطق پر خطر خودداری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به سیل سال‌های گذشته در منطقه کن و سولقان خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته شاهد سیل در منطقه کن و سولقان بودیم و در عرض ۱۰ دقیقه بخش قابل توجهی از خودرو‌ها و سفره خانه‌هایی که در مسیر رودخانه قرار داشتند تخریب شدند.

ملکی در خصوص نقاط پر خطر زمان بارندگی باران اذعان کرد: زمان بارش باران و یا رعد و برق، افراد باید از حضور در اطراف بالکن خانه ها، پشت بام ها، دشت، کوه و ... خودداری کنند.

وی با اشاره به خطرات جوی‌های آب در زمان بارش باران بیان کرد: زمانی که شاهد بارش باران هستیم، حجم آب در جوی‌ها افزایش یافته و افراد باید بدانند که در این شرایط نباید به هیچ وجه نزدیک جوی آب شوند.

باران افراد اشاره یافتن گذشته موسمی بسیار داشتند خودداری سولقان منطقه سال‌های اطراف شرایط نشانی گرفتار بودیم تهران نتیجه نیرو‌های منظور نشان‌ها سخنگوی اقدامات کانال‌های