برگزیده ها
سلیمان پاک سرشت، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور شد

مازندمجلس: تهران-ایرنا-رئیس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با حکم وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی' سلیمان پاک سرشت' رئیس جدید سازمان فنی و حرفه ای کشور شد.

مازندمجلس: به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،«روزبه کردونی » بیان داشت:همچنین در حکم جداگانه ای «محمد امین سازگارنژاد» به عنوان دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.
کردونی با اشاره به اینکه پاک سرشت عضو هیات علمی دانشگاه هستند، اظهارکرد: رئیس جدید سازمان فنی و حرفه ای متولد پیرانشهر بوده و سابقه همکاری با دفتر هیات دولت، مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی را در کارنامه کاری خود دارد .
وی همچنین تصریح کرد: پاک سرشت مجری پروژه ارزیابی و تحلیل مداخله در چالش های حاکمیتی آموزش فنی و حرفه ای نیز بوده اند.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: رییس جدید سازمان فنی و حرفه ای به مسائل منطقه ای در حوزه فنی و حرفه ای،مسائل، چالش ها و راهبردهای این حوزه اشراف دارند و تمرکز مطالعات سیاسی ایشان در خصوص 'تغییرات بازار کسب و کار و فنی و حرفه ای آینده' بوده است .
کردونی در ادامه با اشاره به اینکه سازگارنژاد رئیس سابق سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در سمت دستیار و مشاور وزیر رفاه بویژه در شورای راهبردی در کنار مجموعه سازمان فنی و حرفه ای حضور خواهند داشت، اعلام کرد: مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید فنی و حرفه ای در هفته جاری برگزار خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@

اقتصام**9123**6075* خبرنگار: زهره دریغ گفتار**انتشار: زهرا هجینی نژاد

اقتصاد

وزارت تعاون

كار و رفاه اجتماعي

سازمان آموزش فني و حرفه اي

انتصاب

تعاون اجتماعی کردونی اشاره اینکه اقتصادی مسائل آموزش مشاور همچنین روابط ایرنا عمومی وزارت سازگارنژاد دستیار