برگزیده ها
کار من سخت‌تر است

مازندمجلس: معاون جدید امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: وزیر ارشاد قبلا معاون‌ فرهنگی بوده و این کار مرا سخت‌تر کرده است.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، محسن جوادی که به تازگی به این سمت منصوب شده است درباره این‌که سیدعباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در مراسم تودیع و معارفه مسئولان معاونت فرهنگی، این معاونت را حساس‌تر از سایر معاونت‌های این وزارتخانه و به تبع آن کارش را سخت‌تر توصیف کرده است، اظهار کرد: واقعا همین‌طور است. بخش‌های مهمی از فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در معاونت فرهنگی صورت می‌گیرد. البته سایر بخش‌ها نیز حساسیت خود را دارند؛ اما موضوع کتاب، ارایه و فروش در زیرمجموعه معاونت فرهنگی قرار دارد و این موضوع اهمیت آن را بیش‌تر می‌کند. من نیز چنین اعتقادی دارم و باید دقت بیش‌تری صورت بگیرد.

او در ادامه بیان کرد: آقای صالحی خود معاون فرهنگی وزارت ارشاد بوده که این موضوع کار مرا سخت‌تر کرده است. با توجه به تجربه‌های ایشان، توقعات بیش‌تر شده است و امیدوارم بتوانیم پاسخ‌گوی توقعات باشیم.

جوادی همچنین گفت: عرصه فرهنگ، عرصه پویایی است و در آن باید کارهای جدیدتری تعریف شود. ما نیز باید کارهای جدیدتری داشته باشیم که این موضوع زمان می‌برد.

سیدعباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در مراسم تودیع و معارفه سرپرست پیشین و معاون جدید امور فرهنگی این وزارتخانه گفته است: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل دامنه گسترده فعالیت‌های خود از جهاتی دارای اهمیت است که حساسیت آن را نسبت به دیگر معاونت‌های این وزارتخانه بیش‌تر می‌کند. همچنین تقاطعی از حساسیت‌های متراکم در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار آن را سخت‌تر می‌کند.

ایسنا
فرهنگی ارشاد معاونت فرهنگ اسلامی وزارت موضوع سخت‌تر می‌کند وزارتخانه صالحی بیش‌تر معاون همچنین جدیدتری کارهای اهمیت باشیم توقعات معاونت‌های سیدعباس جوادی مراسم تودیع فعالیت‌های معارفه حساسیت