برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران خواستار ورود سازمان زیباسازی به موضوع برچسب های تبلیغاتی نصب شده به روی بدنه اتوبوس های شهری شد.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،حجت نظری در هجدهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: اکنون شاهد هستیم که برچسب هایی به روی شیشه های اتوبوس های شرکت واحد چسبانده می شود که این برچسب ها برای تبلیغات است.

وی افزود: نحوه چسباندن تبلیغات به روی اتوبوس ها به گونه ای است که فضای نامناسبی را برای شهروندان داخل اتوبوس ها ایجاد کرده و اکنون برخی شهروندان از واژه زندان متحرک برای اتوبوس های شهر تهران استفاده می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اعتراضات شدید مردمی در رابطه با چسباندن برچسب به روی اتوبوس های شهر تهران اظهارکرد: به دلیل چسباندن برچسب های بی کیفیت به روی اتوبوس ها، از داخل اتوبوس فضای بیرون اتوبوس مشخص نیست و در موارد مختلف شهروندان به این موضوع اعتراض داشته اند.

نظری خواستار ملزم شدن سازمان زیباسازی به ساماندهی برچسب های چسبانده شده به روی اتوبوس ها شد و تصریح کرد: سازمان زیباسازی باید به نظارت بر برچسب ها ملزم شده تا در این رابطه تصمیمات بهتری اتخاذ شود.
وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط دنیا، موارد مشابه وجود دارد اما در تهران، از برچسب های با کیفیت نامناسب استفاده می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به نظر سنجی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تنها اتفاقی که برای ترتیب اثر دادن به اعتراضات مردم به برچسب های اتوبوس ها تاکنون رخ داده، نظر سنجی از مردم از سوی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری تهران است و تصمیم جدی تری در این رابطه اتخاذ نشده است.

اتوبوس برچسب تهران شورای رابطه چسباندن شهروندان زیباسازی کیفیت زندان مردمی موارد اعتراضات ارتباطات اتخاذ شهرداری فرهنگی تبلیغات چسبانده اکنون متحرک استفاده ساماندهی کمیسیون اشاره