برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده سپاه پاسداران گفت: به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران، جهان به پیام اربعین حسینی پی می‌برد و هرسال بر عمق معنایی آن افزوده می‌شود.

مازندمجلس:  سردار لشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه‌شنبه 9 آبان در همایش جهان بدون ترور  گفت: به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران، جهان به معنای اربعین و پیام آن و هدف امام حسین(ع) در عاشورا پی می‌برد و هرسال بر عمق معنایی اربعین افزوده می‌شود.
وی با اشاره به این که پیام اربعین مبارزه با ظلم و مخالفت با ظلم‌پذیری و ستمگری است، اظهار داشت: امروز آمریکا می‌خواهد از ملت ایران، بیعت بگیرد و اربعین یک «نه» بزرگ به این خواسته آمریکاست.
جعفری تصریح کرد: بزرگترین درس عاشورا نرفتن زیر بار سلطه است.
وی با تأکید بر این که دشمن برنامه‌های جدیدی علیه انقلاب اسلامی و ملت ما دارد، اظهار داشت: اکثر ملت‌های مسلمان تحت ستم به این نتیجه رسیدند که تنها راه سعادت، ایستادگی برابر ظالمین و دست‌نشانده‌های آمریکاست.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این ایستادگی، الزاماتی دارد که یکی عزم و اراده راسخ برگرفته از باور و ایمان عمیق است و الزام دیگر، تجهیز شدن جامعه به ابزارهای دفاعی است که باید در این راستا همه توانمندی‌ها را فراهم کرد.
وی تصریح کرد: ما مرکز مقاومت در برابر نظام سلطه هستیم و بیش از دیگران باید به این اصل پایبند باشیم.
جعفری گفت: مردم ما قدر توان دفاعی خود از جمله موشکی را می دانند و مثل ناموس خود از آن دفاع می‌کنند.
وی ادامه داد: همین امروز آمریکا قصد دارد اجرای تحریم‌های موسوم به «کاتسا» را به بهانه‌ توانمندی موشکی ایران آغاز کند، در حالی که سپاه و توان موشکی، بهانه و توان اقتصادی ایران برای آنها هدف است.
جعفری موشکی اربعین اسلامی ایستادگی امروز انقلاب برابر آمریکا اظهار آمریکاست دفاعی تصریح عاشورا اقتصادی پاسداران فرمانده هستیم مقاومت ناموس کاتسا