برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه اربعین نیرو‌های مسلح و ناجا گفت: از ابتدای سفر زائران تا روز گذشته ۵۵۰ هزار نفر از ۳ مرز مهران، شلمچه و چزابه تردد کرده‌اند.

مازندمجلس:

سردار محسن فتحی زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،اظهار داشت: تردد زائران در مرز مهران شلمچه و چزابه پرحجم و در عین حال روان است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امروز جمعیت زیادی به مرز‌ها و به ویژه مرز مهران مراجعه کرده‌اند، گفت: تنها در روز گذشته ۱۲۵ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیرو‌های مسلح و ناجا در ادامه با تاکید بر ممانعت جدی از تردد زائران بدون ویزا و گذرنامه از مرز گفت: در روز‌ها و هفته‌های قبل بار‌ها از طریق رسانه‌ها تاکید شده است که زائران برای حضور در این سفر معنوی مدارک لازم را اخذ کنند، ولی متاسفانه در چند روز گذشته تعدادی در پایانه مرزی مهران به علت نداشتن مدارک  برگشت داده شدند.  

وی تصریح کرد: به هیچ وجه گذرنامه و ویزا در شهر‌های مرزی صادر نخواهد شد و لازم است زائران قبل از حضور در مرز مدارک لازم را تهیه  کنند.

رئیس کمیته امنیتی، انتظامی ستاد اربعین در ادامه با اشاره به احتمال بارندگی در روز‌های آتی از زائران خواست ضمن رعایت قوانین خودرو‌های خود را در پارکینگ‌هایی که احتمال گل و لای شدن دارند پارک نکنند. 

 

زائران مهران گذرنامه تاکید مدارک احتمال ادامه گذشته مرز‌های پرحجم اشاره میزان اربعین