برگزیده ها
تکلیف پخش «سرزمین مادری» را نمایندگان بختیاری تعیین می‌کنند
مازندمجلس: علی اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه سیما، اعلام زمان پخش "سرزمین مادری" را بعد از بازبینی بخش‌هایی از این سریال توسط نمایندگان بختیاری مجلس عنوان کرد.

به گزارش هنرنیوز، روز گذشته نمایندگان مجلس با قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما، معاون سیما و جمعی از مدیران ارشد رسانه جلسه ای راجع به تعیین تکلیف سریال «سرزمین مادری» برگزار کردند. در این جلسه ضمن بررسی جنبه‌های مختلف این سریال، نمایندگان مجلس دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

مدیر شبکه سه سیما در گفتگو با روابط عمومی رسانه ملی، درباره این جلسه گفت: سازمان صداوسیما همواره به مسائل قومیتی توجه ویژه داشته و دارد و جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. وی تجلیل از همه اقوام و احترام به آنان را از اهداف و سیاست‌های رسانه ملی برشمرد و گفت: قطعا سازمان صداوسیما در تجلیل از قوم بختیاری و حفظ شان و جایگاه آنها همچون سایر اقوام ایرانی توجه و ملاحظه داشته و دارد.

مدیر شبکه سه سیما افزود: به رغم اینکه زمان پخش سریال سرزمین مادری مشخص شده بود اما به دلیل برخی نگرانی‌های نمایندگان بختیاری قرار شد بخش‌هایی از سریال برای این عزیزان به نمایش درآید تا این نگرانیها رفع شود.

پورمحمدی از بررسی جوانب مختلف فرهنگی و اجتماعی این سریال در سطوح بالای مدیریتی کشور خبر داد و گفت: بعد از بازبینی نمایندگان بختیاری، زمان دقیق پخش آن اعلام خواهد شد.
سریال نمایندگان بختیاری سرزمین مادری مختلف بررسی رسانه جنبه‌های اقوام تجلیل صداوسیما بازبینی تعیین پورمحمدی اعلام تکلیف بخش‌هایی