برگزیده ها

مازندمجلس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن از طریق فشار روانی افکار عمومی می خواهد نظام را تحت فشار بگذارد

مازندمجلس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن از طریق فشار روانی افکار عمومی می خواهد نظام را تحت فشار بگذارد بنابراین اختلافات درون نظام به جای اینکه به افکار عمومی تحمیل شود باید از طریق نهادهای قانونی حل وفصل شود.
سردار محمدرضا نقدی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: الان دشمن ما از مقاومت نزدیک به 40 سال مردم ایران مقابل دولت آمریکا ناراحت است و دشمنان ما در این شرایط به نهایت ضعف خود رسیده اند. این موضوع را در مواضع رسمی خود رئیس‌جمهور آمریکا می بینیم. خود رئیس‌جمهور آمریکا در مورد خودشان می گوید که ما جامعه‌ای از هم پاشیده و ناامن هستیم. خودشان این حرف‌ها را می‌زنند و از بدهی‌هایشان م‌ گویند.  این صحبت‌ها نتیجه مقاومت مردم ما در برابر آنها است.
وی ادامه داد: آنها نمی‌توانند از نیروی نظامی خودشان علیه ما استفاده کنند. حالا آنها در این شرایط به چه چیزی امید بسته‌اند؟ آنها دنبال این هستند که بین ما اختلاف بیندازند. حالا که ایران پرچمدار مقاومت در برابر زورگویان شده است، هیچ راهی پیدا نمی کنند که ما را از پا در آورند به جز اختلاف افکنی و تفرقه فراکنی.
نقدی در ادامه یادآور شد: ما باید همواره به وحدت فکر کنیم. طبیعتا این نوع سیره‌ای که امام بزرگوارمان داشتند و رهبرمان هم بر آن تاکید کردند این بود که دسته‌های نظام اختلافات میان خودشان را به شکل اداری و در یک مسیر تبادل و تعامل حل کنند. الان هم انتظار می رود که تمام دستگاه‌ها و نهادها اختلاف خود را از این طریق برطرف کنند. افراد و نهادها ممکن است مواضع مختلفی داشته باشند و اختلاف نظر اشکالی ندارد مشکل آن است که نتوانند اختلافاتشان را از طریق گفت‌وگو و مراجع قانونی حل وفصل کنند.
وی با اشاره به نهادها و دستگاه‌های نظارتی برای حل اختلاف میان سایر نهادها و قوا گفت: در کشور ما تمهیدات خوبی برای برطرف کردن اختلافات میان نهادها و قوا تمهید شده است و برای حل اختلافات باید از آنها استفاده کرد. طبیعتا پسندیده نیست که ما مسائلی که بین دستگاه‌ها وجود دارد را به جای برطرف کردن از طرق قانونی با ایجاد تشنج در میان افکار عمومی حل و فصل کنیم. نباید افکار عمومی را درگیر چنین موضوعاتی کنیم. مردم به اندازه کافی تحت عملیات روانی گسترده دشمن هستند. نیازی نیست که با طرح چنین موضوعاتی آنها را تحت فشار قرار دهیم.
نهادها اختلافات اختلاف عمومی افکار قانونی خودشان آمریکا برطرف مقاومت طبیعتا موضوعاتی دستگاه‌ها رئیس‌جمهور شرایط روانی مواضع برابر ادامه استفاده