برگزیده ها

مازندمجلس: در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن‌های راهبردی سوخو 24 و هواپیماهای بمب افکن سنگین با استفاده از اصل غافلگیری و دور از دید رادارهای دشمن اهداف ثابت و متحرک زمینی دشمن را منهدم کردند.

مازندمجلس: در جریان برگزاری دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت صبح امروز (چهارشنبه- ۱۰آبان۹۶) پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده‌های اف 5 و میگ 29 علیه مواضع از پیش تعیین شده، بمب افکن های راهبردی سوخو 24 با حمل انواع موشک‌های بهینه شده و نقطه زن X-25 که توسط متخصصان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.
امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت در جمع خبرنگاراندر این زمینه خاطر نشان کرد: ساعاتی قبل نیز جنگنده بمب افکن‌های اف 4 با شلیک موشک‌های ارتقاء یافته «ماوْریک» و بمب‌های نقطه زن با حجم تخریب گسترده، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.
در این مرحله از رزمایش از پرنده‌های فوق سبک و پهپادهای تهاجمی نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده به منظور ضربه نهایی به دشمن استفاده شد.


هوایی اهداف رزمایش زمینی نیروی ولایت موشک‌های هفتمین گسترده انهدام جنگنده‌های مرحله عملیاتی