برگزیده ها
توسعه خطوط هوایی مازندران پیش نیاز توسعه صنعت کشاورزی

اختصاصی مازندمجلس: روحانی تا۱۴۰۰ گفتیم و فصل جدید تدبیر و امید شروع شد.

اختصاصی مازندمجلس: روحانی تا۱۴۰۰ گفتیم و فصل جدید تدبیر و امید شروع شد.
اولین تحول ملموس دولت تدبیر و امید برای مردم ولایت مدار استان مازندران معرفی دکتر محمد اسلامی به عنوان بیست و دومین استاندار مازندارن بوده است.
دکتر محمد اسلامی متولد یک مهرماه سال ۱۳۳۵ در اصفهان است، دکتر اسلامی مدرک کارشناسی مهندسی راه و ساختمان خود را از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا و مدرک کارشناسی ارشد خود را با همین گرایش از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکا اخذ کرده و همچنین دانش آموخته ی مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف است.

استان مازندران با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی خوبی که دارد مناسب برای فعالیت در زمینه صنعت کشاورزی اعم از پرورش گل و گیاهان زینتی است از این رو میتوان از این امتیازهم برای اشتغال و کار آفرینی و هم در جهت وارد کردن ارز به استان استفاده کرد.
با توجه به ظرفیت اقتصادی و موقعیت جغرافیایی مازندران،استان نیاز به ارتقا فرودگاه های خود برای ترانزیت هوایی دارد و همچنین پیش نیاز صادرات گل و گیاه زینی و سایر محصولان حوزه کشاورزی که ماندگاری کمی دارند وجود فرودگاه و یا فرودگاه هایی است که به بتواند پاسخ گوی نیاز استان باشد.

لذا از استاندار بیست دوم مازندران انتظار می رود در راستای توسعه زیرساخت های مازندران به منظور توسعه محصولات کشاورزی، گیاهان زینتی، گیاهان دارویی و صیفی جات که از مزیت های نسبی استان است همت دوچندان داشته باشد

توسعه خطوط هوایی مازندران پیش نیاز توسعه صنعت کشاورزی