برگزیده ها
پیام تبریک دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران به استاندار جدید

اختصاصی مازندمجلس: کسب رأی اعتماد از هیات محترم دولت و انتخاب مدبرانه حضرتعالی به عنوان استاندار مازندران نشان از صلاحیت و تجربه موفق جنابعالی در مناصب مهم سالیان گذشته دارد .

اختصاصی مازندمجلس: برادر ارجمند و گرامي جناب آقاي مهندس اسلامی
سلام علیکم
کسب رأی اعتماد از هیات  محترم دولت  و  انتخاب مدبرانه حضرتعالی به عنوان استاندار مازندران  نشان از صلاحیت و تجربه موفق جنابعالی در مناصب مهم سالیان گذشته دارد . از درگاه ایزد منان برای جنابعالی عزت و مزید توفیقات الهی را برای خدمتگزاری به مردم شریف استان مازندران و خدمتی سرشار از موفقیت در جهت رشد و توسعه ی پایدار این خطه سر سبز را مسالت می نمایم .
استان مازندران ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای در حوزه های اقتصادی, کشاورزی و منابع طبیعی و سرمایه انسانی  دارد. امید است با تدبیر جنابعالی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و خط مشی دولت و رئیس جمهور محبوب این پتانسیل های بالقوه تبدیل به توانمندی های بالفعل گردد.
امید است با مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید و نگرش جامع حضرتعالی در بکار گیری نیروهای توانمند و نخبه و البته فارغ از. هرگونه تبعیض، بتوانید در راستای پیشرفت، عمران و آبادانی و حل مشکلات مردم استان لاله خیز مازندران موفق و سرفراز باشید و در سراسر این مسیر از الطاف الهی بهره مند گردید.


ارادتمند
مهدی قاسمی- دبیر حزب اعتدال و توسعه استان مازندران و نائب رییس خانه احزاب استان

پیام تبریک دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران به استاندار جدید مهدی قاسمی محمد اسلامی