برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - نماینده مردم ایلام در مجلس در رابطه با وضعیت رئیس دولت اصلاحات گفت: در حالی از انسجام و حفظ وحدت، سخن به میان می‌آوریم که شیوه رفتار با رئیس دولت اصلاحات، جای سئوال دارد.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاين،‌ جلال ميرزايي نماينده مردمايلام در نطق ميان دستور خود گفت: اظهارات برخي از فعالان سياسي در داخل كشور درايجاد تشكيك در خصوص فايده برجام و تاكيد آنها بر عدم اعتماد به دولت هاي خارجيجاي تامل دارد. انتظار اين است که چالش ناشي از دولت آمريكا را تبديل به فرصت مليكنيم. اینکه منافع ملي را مدنظر قرار ندهيم و صرفا به عكس العمل هاي غيرهوشمندانهروي بياوريم، اشتباه است. راه مقابله سردادن شعار نيست.

او گريزي به وضعيت رئيسدولت اصلاحات زد و تأكيد كرد: در حالي از انسجام و حفظ وحدت سخن به ميان مي آوريم كه شيوه رفتار با رئيس دولت اصلاحات جاي سئوال دارد. برخي اين سئوال رامطرح مي كنند که چرا با شخصيتي كه فعاليتش در چارچوب قانون بوده است و هميشه مردم را بهحضور حداكثري در انتخابات دعوت نموده است، اينگونه رفتار مي شود؟

ميرزايي با صراحت خاصيگفت: ‌تداوم اين رفتار نشان مي دهد كه ختم برخي از مشكلات در كشور ما دچار اشكالاساسي است. ما نيازمند ساز و كار مناسب براي حل برخي از پرونده ها هستيم نه اينكهآنها را طولاني كنيم كه مجبور شويم بهخاطر اين مسائل هزينه گزافي بدهيم.

27217

رفتار سئوال اصلاحات ميرزايي