برگزیده ها
ایران، نوزدهمین کشور پر مصرف برق در جهان/ نقاط مورد بررسی را سه برابر کردیم

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال نقاطی که قرار است طی این مانور بررسی شود سه برابر شده است.

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال نقاطی که قرار است طی این مانور بررسی شود سه برابر شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری توانیر؛ پنجمین رزمایش قطع برق هوشمند در حوزه وزارت نیرو با اعلام آمادگی در 1000 نقطه کشور به منظور حفظ آمادگی در مدیریت بحران با حضور سردار جلالی فرمانده پدافند غیرعامل، ستار محمودی قائم مقام وزارت نیرو و آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیردرمحل دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران برگزار شد.

 آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اهمیت این مانور اظهار کرد: مانوری که امروز برگزار می شود در نوع خود کم نظیر و به لحاظ مناطقی که تحت پوشش گرفته، نشان دهنده اهمیت آن است.

وی افزود: با توجه به حساسیت و گستردگی صنعت برق کشور برپایی این گونه مانورها باعث آمادگی مشترکین و تولیدکنندگان بزرگ و در مناطق حیاتی مصرف برق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توانیر بیان کرد: با وجود اینکه بزرگترین ظرفیت تولیدی برق خاورمیانه و رتبه چهاردهم دنیا را در اختیار داریم، اما در رده نوزدهم مصرف برق در جهان هستیم که الگو مصرف باید اصلاح شود.

 کردی اضافه کرد:مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال نقاطی که قرار است طی این مانور بررسی شود سه برابر شده است. این رزمایش مهم است چرا که کشور ما بزرگترین صنعت برق خاورمیانه را دارد.

کردی در پایان گفت: ضریب ذخیره تولید برق در زمان پیک مصرف در بحرانی ترین حالت باید 25 درصد باشد که برای رسیدن به این نقطه باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

مدیرعامل توانیر آمادگی مانور بررسی برابر خاورمیانه اهمیت بزرگترین برگزار وزارت نقاطی رزمایش امسال