برگزیده ها
ربیعی: تابلویی از توسعه که عده ای زیر آن له شوند را دنبال نمی کنیم

مازندمجلس: تهران-ایرنا-وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 70درصد کسری رشد که در دولت های نهم و دهم انجام شد امروز بازار کار را با دشواری های متعددی مواجه کرده است،گفت: هیچگاه تابلویی از توسعه که عده ای زیر چرخ های آن له شوند را دنبال نمی کنیم.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «علی ربیعی» روز چهارشنبه در پاسخ به سئوال یکی از نمایندگان در خصوص وضعیت بازار کار و اخراج نیروی کار گفت: عده ای توسعه را به گونه ای می بینند که لاجرم عده ای از آن جا بمانند اما دولت چنین برنامه توسعه ای را در کشور دنبال نمی کند.
وی اظهار داشت: من چه کاری می توانستم انجام دهم که ندادم ؟کجا کوتاهی کردم؟ من که همواره در حوزه کار بیشترین تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت کارگران انجام داده ام و باز هم ادامه خواهم داد به گونه ای که در دولت مرا متهم می کنند که به شکل یکجانبه همواره مدافع منافع کارگران هستم.
وی تاکید کرد:هم اکنون سفید امضاها در بنگاهها به قوه قضائیه معرفی می شوند و بخشنامه ای که در خصوص قراردادهای موقت که ابطال شده است را پیگیری می کنیم.
وی با بیان اینکه به برخی از کنوانسیون های بین المللی حقوق کار آگاهانه پیوسته ایم ،افزود:در شرایط دشوار کنونی که وارث 70درصد کسری رشد است، امکان استخدام کاهش یافته است.
ربیعی ادامه داد: در چنین شرایطی قبول مسئولیت کردم و کافی است که نگاه کنید طی پنج سال گذشته از کجا به کجا رسیده ایم.
وی با بیان اینکه زیر چرخ توسعه حتی یک کارگر هم نباید له شود، گفت:با واگذاری هایی که در سال های گذشته بدون هیچ مبنای قانونی صورت گرفته است، بشدت مخالفم ؛ در اراک هم به کارخانه هایی که از این طریق واگذاری انجام شده است رفتم و درصدد برطرف کردن این شکل از واگذاری ها هستیم.
در پایان نماینده یزد از پاسخ وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی قانع شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام**9123** 6075*خبرنگار: زهره دریغ گفتار**انتشار: زهرا هجینی نژاد

اقتصاد

ربيعي

پاسخ به نماينگان

وزارت تعاون

كار و رفاه اجتماعي

توسعه ربیعی اقتصادی واگذاری اینکه تعاون گذشته ادامه وضعیت دنبال خبرنگار ایرنا همواره کارگران