برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: چقدر خوب بود که فقهای شورای نگهبان یک استمزاج از رهبری می‌کردند.

مازندمجلس: نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: چقدر خوب بود که فقهای شورای نگهبان یک استمزاج از رهبری می‌کردند. رهبر معظم انقلاب هیچ گاه اجازه نمی‎دهد چنین تصمیماتی گرفته شود تا نظام زیر سوال رود.
غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در خصوص لغو عضویت سپنتا نیکنام از شورای شهر یزد به دلیل زرتشتی بودن اظهار کرد: ما نمی دانیم به افکار عمومی چه پاسخی دهیم. سوال افکار عمومی از ما این است که مگر سپنتا چهار سال پیش زرتشتی نبود؟ مگر یک مرتبه اطلاع پیدا کردند که زرتشتی است یا زمان ثبت نام دینش را اعلام نکرده بود؟ در قانون اشکالی بر ثبت نامش نبود اگر زرتشتی نمی تواند عضو شورای شهر باشد، چرا ثبت نامش کردید و چهار سال او عضو این شورا بود؟
او اضافه کرد: کشور در حال حاضر نیاز به وفاق، وحدت و دوستی دارد. یک پریشان حالی، رییس جمهور آمریکا شده و و زیر میز بازی زده است. ما هم مشغول آتش زدن میز هستیم. هیچ گونه نمی توانیم این مساله را هضم کنم. تمام ارکان نظام با این گونه مسایل تهدید می شوند. این کار فراتر از یک شخص به نام سپنتا نیکنام است.
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: مگر مجمع تشخیص مصلحت و شورای حل اختلاف نداریم، پس چرا تدبیری نمی اندیشند؟ این مسائل هزینه برای رهبری است. ای کاش با رهبری مشورت می کردند و این هزینه را برای نظام ایجاد نمی کردند. زرتشتی ها می گویند ما در زمان جنگ شهید بدهیم، مالیات بدهیم، اما به شورا نمی توانیم راه بیایم؟ نماینده زرتشتیان می تواند به مجلس بیاید اما به شورا نه؟ اینقدر در این موضوع تناقض زیاد است که حد ندارد.
جعفرزاده تاکید کرد: این مساله باید در مجمع تشخیص مطرح شود و آقای لاریجانی مشغول رایزنی با مقام معظم رهبری هستند. ما به برکت وجود رهبری، کشوری هستیم که هیچ گاه دچار بن بست نمی شویم.
وی در پایان گفت: البته از آقای روحانی که حقوقدان است بیش از این ها انتظار داشتیم که بالاخره در مبانی حقوقی استدلال هایش را ارایه کند. بخاطر همین به سرهنگ رای ندادیم و برای چنین روزهایی به حقوقدان رای دادیم. ولی ظاهرا مشغله آقای روحانی به همان دلایلی که فرصت نکرد به نمایشگاه مطبوعات بیاید باعث شده که نتواند از سپنتا دفاع حقوقی بکند.
سپنتا زرتشتی رهبری شورای روحانی نماینده مساله توانیم تشخیص هزینه بیاید بدهیم هستیم حقوقی حقوقدان افکار مستقلین فراکسیون دادیم ولایی جعفرزاده تواند عمومی نیکنام مشغول